Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Futura Media autorem kampanii PO w rocznicę wejścia do UE

Witold Sokołowski, 2014-05-14 21:58:21

9 maja ruszyła nowa kampania Platformy Obywatelskiej promująca 10 rocznicę wejścia Polski do Unii Europejskiej i zachęcająca do głosowania w najbliższych Eurowyborach.


Na stronie internetowej www.czlowiekeuropy.pl po zalogowaniu się przez swój profil na facebook’u lub wgraniu swojego zdjęcia, można wystąpić wraz z Władysławem Bartoszewskim, w spocie reklamowym wcielając się w Człowieka Europy. Akcja promowana jest w Internecie oraz poprzez spoty telewizyjne. Do wzięcia udziału w kampanii, politycy PO zachęcają poprzez swoje konta na Facebook’u czy Twitterze.


Wykorzystaniem specjalnej aplikacji zintegrowanej z mediami społecznościowymi Platforma Obywatelska udowadnia, że kampania polityczna nie musi być nudna. Akcję wspiera wielki mural namalowany na jednym z warszawskich budynków, co również stanowi ewenement w sposobie komunikacji partii politycznej.


Kampania została przygotowana przez Platformę Obywatelską wspólnie z agencją Futura Media specjalizującą się w komunikacji niestandardowej. Inspiracją do stworzenia akcji była kampania na rzecz płacenia abonamentu RTV w Szwecji w 2009 r.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...