Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Gala Mobility Trends 2016 – największe wydarzenie w branży mobilnych technologii

16Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

9 lutego 2017 roku podczas Gali Mobility Trends poznaliśmy najlepsze mobilne produkty i usługi 2016 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się siódma edycja Gali, podczas której zostały wręczone statuetki „Złoty Bell” w 26 kategoriach. W 21 z nich zadecydowali miłośnicy mobilnych rozwiązań, którzy mogli wybierać spośród prawie 450 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. Głosowanie w plebiscycie Mobility Trends trwało do 31 stycznia br. i wzięło w nim udział aż 28 tysięcy osób, które oddały łącznie 232 910 głosów. Galę poprowadził zgrany duet: Karolina Szostak i Mateusz Hładki. Nie zabrakło również gości ze świata show-biznesu tj. Agnieszka Hyży, Anna Cieślak, Anna Nowak-Ibisz, Rafał Maserak, Rafał Maślak, Zbigniew Urbański, Krystian Kukułka oraz Anna Dec. Po części oficjalnej w Klubie Capitol odbyło się afterparty. Wśród atrakcji wieczoru znalazły się występy HCR oraz Cleo.

Gala Mobility Trends była podsumowaniem plebiscytu, który trwał w styczniu br. Mobility Trends z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku producenci dodali do ankiety prawie 450 produktów! To najbardziej popularny w branży plebiscyt, pokazujący trendy w nowych technologiach w Polsce.

Największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Nowość roku 2016 - produkt, do której zgłoszono 55 produktów, z których najpopularniejszym okazał się dron DJI Mavic Pro. W kategorii Smartfon roku 2016 oddano rekordową ilość 27335 głosów. Statuetka przypadła firmie Samsung za model Galaxy S7 edge. Nagrodę za Aplikację Mobilną B2C odebrała firma NaviExpert, na której produkt zagłosowało 14407 osób. Natomiast w segmencie B2B statuetka przypadła Nawigacji Orange 2016.W kategorii Oferta Operatorska roku 2016 w segmencie B2C triumfowała usługa A2mobile, a w segmencie B2B - Formuła Biznes Box firmy P4. Usługa Internet LTE Plus od Plusa i Cyfrowego Polsatu zwyciężyła natomiast w kategorii Mobilny Internet roku 2016. Mobilnym Bankiem wybrano PKO Bank Polski S.A. Głosami konsumentów marka Lenovo zwyciężyła aż w trzech kategoriach konsumenckich: Innowacja roku 2016, Notebook roku 2016, Tablet roku 2016. Dodatkowo kapituła konkursowa przyznała firmie tytuł Producenta roku 2016. Akcesorium roku został smartwatch LG Watch Urbane 2nd Edition a Gadżetem roku kamerka GoPro HERO5 Black. Za najlepszą nawigację uznano Navitel Navigator 9.7, a za najinteligentniejszy domowy sprzęt – iRobot Roomba 966. Telefon Maxcom Strong MM916 3G okrzyknięto Produktem Specjalnym roku 2016, zaś aplikacja Polar Club zwyciężyła w kategorii Nowość roku 2016 – usługa. Technologicznym Autem minionego roku wybrano Volvo S90. W kategorii Mobilna Gra roku zwyciężył Real Boxing 2 ROCKY, Beamie Hoverboard okazał się zwycięzcą w kategorii Mobility Kids, zaś za najlepszy sportowy gadżet uznano Plantronics BackBeat FIT. Dodatkowo kapituła konkursowa wybrała Nelro Data - Polską Firmą roku 2016, Dystrybutorem roku 2016 okrzyknęła firmę ABC Data, zaś Polkomtel uznała najlepszym Operatorem roku 2016. Tytuł Człowieka Roku 2016 przypadł Bartoszowi Dobrzyńskiemu, CMO P4.

Raport zawierający wyniki głosowania i podsumowujący najnowsze trendy, ukaże się w marcowym numerze magazynu Mobility.

- Niezmiernie cieszy nas fakt, że z roku na rok, rośnie zainteresowanie plebiscytem Mobility Trends oraz samą Galą, nie tylko wśród branży Telecom i IT, ale również użytkowników mobilnych technologii. Świadczy o tym zarówno liczba dodanych do ankiety produktów i usług – w tym roku mieliśmy prawie 30% więcej pozycji dodanych przez producentów. Jednak przede wszystkim cieszymy się, że zagłosowało prawie 3 500 więcej osób niż w zeszłym roku. Największą zaletą naszego wydarzenia jest fakt, że Gala integruje całą branżę i jest okazją do zapoznania się ze wszystkimi liczącymi się na rynku rozwiązaniami – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group Sp z o.o.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.