Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

GraphicMail wchodzi na polski rynek

Witold Sokołowski, 2015-01-30 15:51:21

GraphicMail wchodzi na polski rynek

Międzynarodowa firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie e-mail marketingu wchodzi na polski rynek. Tym samym Polska dołącza do przeszło 20 krajów na całym świecie, w których dostępny jest Graphic Mail.


Przygotowania do wejścia na polski rynek rozpoczęły się już w czerwcu ubiegłego roku, kiedy to zaprezentowano usługę podczas „Business Innovation Day”. Po 6 miesiącach firma obsługuje coraz większą liczbę polskich Klientów z różnych branż. W roku 2015 planuje ekspansję na polskim rynku, który wg raportu Interaktywnie.com w 2013 roku był wart około 127 mln złotych.


- Ideą przyświecającą twórcom Graphic Maila była pełna mobilność – mówi Robert Mińczyków, Managing Director w Graphic Mail Polska. - Do urządzeń mobilnych dopasowane są nie tylko dostarczane do subskrybentów mailingi, ale także panel administracyjny umożliwiający stworzenie wiadomości i jej wysyłkę. Tym samym wysłanie profesjonalnego mailingu jest możliwe nawet za pomocą zwykłego smartfona.


Idea Graphic Maila powstała w Stanach Zjednoczonych. Twórcy - Paul Honig i Nicolas Eckert - poznali się podczas spływu kajakowego. Okazało się, że ich wspólną pasją był nie tylko sport, ale także Internet. Właśnie dzięki wspólnym zainteresowaniom znajomość nie tylko przetrwała do dziś, ale w 2002 roku zaowocowała stworzeniem wspomnianego Graphic Maila.


Graphic Mail jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań w zakresie e-mail marketingu. Umożliwia całkowite zarządzanie kampaniami e-mailowymi – od tworzenia atrakcyjnych wizualnie wiadomości, przez dobór grupy docelowej i wysyłkę, aż po analizę kampanii.


- To, co jest niewątpliwą zaletą Graphic Maila, to fakt, że jest to narzędzie wyjątkowo intuicyjne – mówi Robert Mińczyków, Managing Director w Graphic Mail Polska. - Mimo wielu zaawansowanych funkcji, które pozwalają na przeprowadzenie w pełni profesjonalnej kampanii, z obsługą programu poradzi sobie osoba nieznająca się na grafice czy programowaniu.


Obecnie Graphic Mail prężnie działa w przeszło 20 krajach na całym świecie, obsługując swoich Klientów aż w 12 językach. Teraz jest dostępny również na polskim rynku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...