Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Grupa PZU wybrała firmę Izmalkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną.

Paweł Gębusiak, 2012-08-07 17:25:01

Grupa PZU wybrała firmę Izmalkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną. „Ze względu na złożoną i mało „namacalną” tematykę badania, zależało nam na tym by wyjść poza deklaracje i oczywistości. Zdecydowaliśmy się na wybór firmy specjalizującej się w technikach etnograficznych” mówi Jerzy Hołub, Kierownik ds. Badań Marketingowych w Grupie PZU.


Badaniem zostały objęte bardzo różnorodne grupy docelowe - zarówno demograficzne jak i psychologicznie - dzięki temu można było uzyskać wgląd na temat tego, jaki jest stosunek do ubezpieczeń i marki PZU osób w rożnym wieku, z rożnymi dochodami, z rożnymi doświadczeniami z ubezpieczeniami.


Jest to niezwykle ciekawy projekt ze względu na wykorzystanie różnorodnych technik badawczych dzięki, którym mamy możliwość uzyskania dokładnych informacji pozadeklaracyjnych na temat wizerunki i komunikacji firmy PZU wśród obecnych i potencjalnych klientów. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...