Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Grupa PZU wybrała firmę Izmalkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną.

Paweł Gębusiak, 2012-08-07 17:25:01

Grupa PZU wybrała firmę Izmalkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną. „Ze względu na złożoną i mało „namacalną” tematykę badania, zależało nam na tym by wyjść poza deklaracje i oczywistości. Zdecydowaliśmy się na wybór firmy specjalizującej się w technikach etnograficznych” mówi Jerzy Hołub, Kierownik ds. Badań Marketingowych w Grupie PZU.


Badaniem zostały objęte bardzo różnorodne grupy docelowe - zarówno demograficzne jak i psychologicznie - dzięki temu można było uzyskać wgląd na temat tego, jaki jest stosunek do ubezpieczeń i marki PZU osób w rożnym wieku, z rożnymi dochodami, z rożnymi doświadczeniami z ubezpieczeniami.


Jest to niezwykle ciekawy projekt ze względu na wykorzystanie różnorodnych technik badawczych dzięki, którym mamy możliwość uzyskania dokładnych informacji pozadeklaracyjnych na temat wizerunki i komunikacji firmy PZU wśród obecnych i potencjalnych klientów. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...