Zamknij
Nowości - AGD

Halo ! Czy jest łaciate w domu?

Witold Sokołowski, 2011-10-21 16:26:00

Pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL – producent i właściciel marki Łaciate przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu.


Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki łaciate w promocyjnym opakowaniu i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie. W sumie do wygrania jest 178 nowoczesnych ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 ekskluzywnych 18-częściowych zestawów naczyń kuchennych.


Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymi w TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.  Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?” potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne