Zamknij
Nowości - AGD

Halo ! Czy jest łaciate w domu?

Witold Sokołowski, 2011-10-21 16:26:00

Pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL – producent i właściciel marki Łaciate przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu.


Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki łaciate w promocyjnym opakowaniu i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie. W sumie do wygrania jest 178 nowoczesnych ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 ekskluzywnych 18-częściowych zestawów naczyń kuchennych.


Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymi w TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.  Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?” potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...