Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Harder&Harder i Creative Media łączą siły

Witold Sokołowski, 2013-12-12 15:05:59

Mariusz Woźnicki i Maciej Bittner z Harder&Harder połączyli siły z Arturem Beckiem z Creative Media wspólnie tworząc zintegrowaną agencję 360st.


- Osiągneliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania. Propozycje CreativeHarder Group będą zawsze ściśle odpowiadać na potrzeby Klienta – Artur Beck, CEO Creative Harder Group.


CreativeHarder Group zajmuje się realizacją działań wchodzących w zakres marketingowej obsługi full service. Grupa istnieje na rynku od października 2012 roku i tworzy ją 5 wyspecjalizowanych zespołów: Creative Media, Harder&Harder, Harder&Harder Video, CMBroker, CMMarketing. Zespół został powiekszony do 30 pracowników. Grupa z sukcesem zrealizowała launch napoju Roko (Zbyszko) i kontynuuje prace przy tym produkcie. Jej potencjał tkwi w integracji agencji eventowej, agencji interaktywnej, agencji BTL i butikowego brokera reklamowego.


Doświadzenie obydwu spółek pozwala na produkcję i realizację kampanii telewizyjnych, prasowych, radiowych i outdoorowych, kampanii internetowych, kampanii w mediach społecznościowych, SEO, brokerowego zakupu mediów i organizację wydarzeń. Do grona klientów CreativeHarder Group należą: Zbyszko, Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble, Oceanic etc.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...