Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Hash.fm prześwietli polskich blogerów

16Maj2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Hash.fm, Konrad Traczyk, influencers, blogerzy

Hash.fm jest pierwszą platformą porządkującą wiedzę na temat digital influencers. Projekt Konrada Traczyka przynosi korzyści zarówno twórcom internetowym, jak i reklamodawcom.

Cała przygoda z Hash.fm zaczęła się od mojej osobistej fascynacji zjawiskiem digital influencers, wspartej wieloletnim doświadczeniem pracy w social media – wyjaśnia Konrad Traczyk, pomysłodawca Hash.fm. Paradoksalna wręcz była sytuacja, w której zainteresowanie mediów oraz reklamodawców blogerami i youtuberami zaczynało ocierać się o gorączkę, a rynek nie dysponował jakimikolwiek danymi na temat tego zjawiska – dodaje Traczyk.

Hash.fm to start-up, który powstał z myślą o blogerach, youtuberach i innych osobowościach internetowych. Ma skrócić drogę pomiędzy twórcami a reklamodawcami. Hash.fm porządkując wiedzę o działaniach tzw. digital influencers spełnia funkcję usystematyzowanego portfolio. W jednym miejscu zbiera, analizuje i prezentuje dotychczas trudno dostępne informacje. Sprawia, że stają się łatwo osiągalne dla potencjalnych partnerów biznesowych.

Wszyscy twórcy posiadający followersów, subskrybentów, fanów czy haterów są internetowymi liderami opinii. Inspirują, poruszają, wywołują dyskusje niezależnie od tego, gdzie się pojawiają, na blogu, Facebooku, YouTubie, Twitterze, Instagramie czy w innym kanale Social Media. Rejestrując się na platformie mają możliwość podpięcia wszystkich swoich aktywności social mediowych w jednym miejscu. Na ich bazie tworzone są ujednolicone zestawienia danych takich jak: zasięg, zaangażowanie i aktywności influencera. Jest to ciekawy materiał nie tylko dla samego blogera czy youtubera, ale też dla reklamodawców. Pokazuje realne wartości, jakie może dla biznesu przynieść współpraca z internetowym liderem opinii.

W perspektywie najbliższych miesięcy Hash.fm otworzy dostęp przedstawicielom biznesu. Z takich zestawień będą mogły korzystać domy mediowe, agencje reklamowe, socialowe, digitalowe, wydawcy internetowi czy marketerzy. Narzędzie powinno znaleźć sprzymierzeńców wśród każdego, zajmującego się wizerunkiem produktów i marek. Traczyk tłumaczy, jestem przekonany o tym, że pod względem zasięgowym, nie wspominając nawet o wywoływanym zaangażowaniu, internetowi liderzy opinii przewyższają niejeden duży podmiot na rynku internetowym. Naszą misją jest to udowodnić.

W ciągu 24 h od publikacji Hash.fm, na platformie zarejestrowało się już ponad 350 twórców internetowych, a liczba wciąż wzrasta.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz