Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Head & Shoulders z mobilną kampanią

06Marzec2013

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: Head & Shoulders,Procter & Gamble,listonic

Procter & Gamble reklamuje najnowszą linię szamponów Head & Shoulders w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych – Listonic – wygodna lista zakupów.

Reklamy szamponu z formułą ActiZinc pojawiają się na listach zakupów konsumentów. Osoby, które chcą kupić produkty do pielęgnacji włosów widzą komunikat reklamowy najnowszego produktu Head & Shoulders. Reklama emitowana jest także na banerach wyświetlających się przy listach zakupów. Na potrzeby kampanii przygotowana została specjalna strona mobilna, na którą trafia konsument po kliknięciu w reklamę. Do reklamy dodany został przycisk „dodaj do listy zakupów” pozwalający na szybkie dodanie promowanego przedmiotu do listy zakupów.

Kampania reklamowa potrwa do końca marca bieżącego roku. Komunikaty promujące szampon Head & Shoulders pojawią się w tym czasie na ponad 80 tysiącach list zakupów. Reklamy wyświetlane w aplikacji Listonic są uzupełnieniem komunikacji w innych mediach.

Reklamy i specjalnie przygotowane strony mobilne docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz