Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Heineken znów zagra w Bondzie!

Witold Sokołowski, 2015-09-01 16:55:57

Na dwa miesiące przed światową premierą filmu Spectre, Heineken ogłasza kolejną odsłonę współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie. W zintegrowanej kampanii konsumenci z całej Polski uzyskają dostęp do unikalnych materiałów zza kulis filmu, a także możliwość uczestniczenia w przełomowej kampanii social mediowej.


Nowa kampania w pełni czerpie z 17-letniej współpracy pomiędzy Heinekenem i serią o agencie Jej Królewskiej Mości. Obejmuje ona już siedem filmów – od Jutro nie umiera nigdy po najnowszy Spectre. W tym wydaniu, tak samo jak w ostatnim filmie Skyfall, znów będziemy mogli zobaczyć butelkę Heinekena w dłoni Daniela Craiga, który już po raz czwarty wcieli się w postać Jamesa Bonda. Główną rolę, Daniel zagra nie tylko w filmie, ale również w najnowszej reklamie telewizyjnej Heinekena, którą już wkrótce zobaczyć będzie można na małym ekranie, we wszystkich większych kanałach telewizyjnych w Polsce i w Internecie.


Kampanii telewizyjnej, towarzyszyć będzie unikalna kampania w social media, która po raz pierwszy wzniesie się na niespotykane dotąd wyżyny marketingu. O ile marka Heineken znana jest ze swoich, przekraczających wszelkie granice akcji marketingowych, o tyle wspólnie z Bondem, postawi poprzeczkę naprawdę wysoko. Akcja zaangażuje nie tylko fanów marki Heineken czy Jamesa Bonda, ale także miłośników gadżetów i nowinek technicznych wprost ze świata Bonda. Więcej szczegółów tej aktywacji zostanie ujawnionych w najbliższym czasie.


Niespodzianki czekać będą na fanów Jamesa Bonda także na półkach sklepowych w całej Polsce. Już od września pojawią się na rynku specjalne, dedykowane opakowania z bondowym motywem. To w nich, miłośnicy świata Bonda odnajdą niepublikowane wcześniej materiały z planu zdjęciowego najnowszych przygód agenta. Wystarczy zeskanować telefonem komórkowym logo na butelce Heinekena, aby otrzymać dostęp do unikalnych scen zza kulis.


Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec mówi: „Heineken oraz seria filmów o Bondzie są partnerami już od 1997 r. To niezwykle ekscytujące, że najnowszy film Spectre daje kolejną szansę na realizację wspólnych pomysłów. W ramach tej współpracy tworzymy pasjonujące, innowacyjne globalne kampanie marketingowe, które stanowią dużą wartość zarówno dla marki filmowej, jak i dla marki Heineken na całym świecie”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...