Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Heineken znów zagra w Bondzie!

Witold Sokołowski, 2015-09-01 16:55:57

Na dwa miesiące przed światową premierą filmu Spectre, Heineken ogłasza kolejną odsłonę współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie. W zintegrowanej kampanii konsumenci z całej Polski uzyskają dostęp do unikalnych materiałów zza kulis filmu, a także możliwość uczestniczenia w przełomowej kampanii social mediowej.


Nowa kampania w pełni czerpie z 17-letniej współpracy pomiędzy Heinekenem i serią o agencie Jej Królewskiej Mości. Obejmuje ona już siedem filmów – od Jutro nie umiera nigdy po najnowszy Spectre. W tym wydaniu, tak samo jak w ostatnim filmie Skyfall, znów będziemy mogli zobaczyć butelkę Heinekena w dłoni Daniela Craiga, który już po raz czwarty wcieli się w postać Jamesa Bonda. Główną rolę, Daniel zagra nie tylko w filmie, ale również w najnowszej reklamie telewizyjnej Heinekena, którą już wkrótce zobaczyć będzie można na małym ekranie, we wszystkich większych kanałach telewizyjnych w Polsce i w Internecie.


Kampanii telewizyjnej, towarzyszyć będzie unikalna kampania w social media, która po raz pierwszy wzniesie się na niespotykane dotąd wyżyny marketingu. O ile marka Heineken znana jest ze swoich, przekraczających wszelkie granice akcji marketingowych, o tyle wspólnie z Bondem, postawi poprzeczkę naprawdę wysoko. Akcja zaangażuje nie tylko fanów marki Heineken czy Jamesa Bonda, ale także miłośników gadżetów i nowinek technicznych wprost ze świata Bonda. Więcej szczegółów tej aktywacji zostanie ujawnionych w najbliższym czasie.


Niespodzianki czekać będą na fanów Jamesa Bonda także na półkach sklepowych w całej Polsce. Już od września pojawią się na rynku specjalne, dedykowane opakowania z bondowym motywem. To w nich, miłośnicy świata Bonda odnajdą niepublikowane wcześniej materiały z planu zdjęciowego najnowszych przygód agenta. Wystarczy zeskanować telefonem komórkowym logo na butelce Heinekena, aby otrzymać dostęp do unikalnych scen zza kulis.


Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec mówi: „Heineken oraz seria filmów o Bondzie są partnerami już od 1997 r. To niezwykle ekscytujące, że najnowszy film Spectre daje kolejną szansę na realizację wspólnych pomysłów. W ramach tej współpracy tworzymy pasjonujące, innowacyjne globalne kampanie marketingowe, które stanowią dużą wartość zarówno dla marki filmowej, jak i dla marki Heineken na całym świecie”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...