Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Herbapol z nową submarką – Green-Up Power Plus

Witold Sokołowski, 2011-04-07 14:26:21

Herbapol postanowił rozbudować swoje portfolio napojów energetycznych poprzez wprowadzenie nowej submarki – Green-Up Power Plus. Zadanie to zostało zlecone Czteryczwarte Brand Design, które wcześniej stworzyło markę i projekty opakowań dla linii Green-Up.


Celem producenta było zaprojektowanie nowego wariantu produktu, nadal naturalnego, ale wyróżniającego się wyjątkowym działaniem energetyzującym.


Zaproponowany przez Czteryczwarte koncept graficzny opiera się na zwizualizowaniu wyjątkowej siły nowego napoju. Udało się to zrealizować poprzez stworzenie efektu zamknięcia w opakowaniu potężnej mocy, która spogląda na konsumenta swoim zielonym okiem. Dodatkowo, siłę produktu symbolizuje granatowo-czarna kolorystyka puszki.


Nawiązanie w rozwiązaniach graficznych do siły i pierwotnej energii ukrytej w przyrodzie wynika zarówno z pozycjonowania samego produktu, jak też z wartości marki Herbapol, tradycyjnie kojarzonej z naturą.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...