Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Herbapol z nową submarką – Green-Up Power Plus

Witold Sokołowski, 2011-04-07 14:26:21

Herbapol postanowił rozbudować swoje portfolio napojów energetycznych poprzez wprowadzenie nowej submarki – Green-Up Power Plus. Zadanie to zostało zlecone Czteryczwarte Brand Design, które wcześniej stworzyło markę i projekty opakowań dla linii Green-Up.


Celem producenta było zaprojektowanie nowego wariantu produktu, nadal naturalnego, ale wyróżniającego się wyjątkowym działaniem energetyzującym.


Zaproponowany przez Czteryczwarte koncept graficzny opiera się na zwizualizowaniu wyjątkowej siły nowego napoju. Udało się to zrealizować poprzez stworzenie efektu zamknięcia w opakowaniu potężnej mocy, która spogląda na konsumenta swoim zielonym okiem. Dodatkowo, siłę produktu symbolizuje granatowo-czarna kolorystyka puszki.


Nawiązanie w rozwiązaniach graficznych do siły i pierwotnej energii ukrytej w przyrodzie wynika zarówno z pozycjonowania samego produktu, jak też z wartości marki Herbapol, tradycyjnie kojarzonej z naturą.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...