Zamknij
Nowości - RTV

HP w kampanii "Odkrywaj Wspomnienia"

Witold Sokołowski, 2016-12-19 18:07:28

Zdjęcia to najwspanialsze pamiątki, a ich robienie jest dzisiaj niezwykle popularne. Telefon komórkowy, wyposażony w aparat fotograficzny, ma prawie każdy z nas. Dzięki temu możemy uwieczniać wybrane momenty z naszego życia, zawsze kiedy mamy na to ochotę. Bardzo wygodne rozwiązanie, jednak, zdjęcia cyfrowe pochowane w wirtualnych folderach nie wzbudzają takich emocji, jak te papierowe – namacalne dowody naszych przeżyć i wspomnień. Możemy je wziąć do ręki, podarować najbliższym lub umieścić w albumie i wieczorami przeglądać w rodzinnym gronie. To idealne zajęcie na długie zimowe wieczory, a także nadchodzące wielkimi krokami spotkania z najbliższymi podczas Świąt Bożego Narodzenia.


Firma HP postanowiła przypomnieć o magii tradycyjnych zdjęć i przy okazji pobić Rekord Guinnessa. Wraz z wprowadzeniem na rynek najmniejszego na świecie urządzenia wielofunkcyjnego HP Ink Advantage All in One z serii 3700, które doskonale nadaje się do drukowania bezpośrednio z telefonu, kopiowania i skanowania zdjęć. Zaprosiła do zabawy, której celem było ułożenie najdłuższej historii opowiedzianej zdjęciami. Wystarczyło, że za pośrednictwem strony bijemyrekord.pl przesłać swoje zdjęcie w formie elektronicznej. Oprócz satysfakcji z udziału w biciu rekordu, uczestnicy akcji mieli szansę wygrać sprzęt firmy HP. 


Kampania wspierana była przez brand Eska oraz znanego ze swojej działalności charytatywnej Filipa Chajzera, a także przez znanych twórców internetowych: Rezigiusza, Tofiki, Olę Kot i twórców kanału „5 sposobów na”. Finał zabawy odbył się 4 grudnia we Wrocławiu – w Magnolia Park, gdzie stanęła gigantyczna choinka udekorowana nadesłanymi zdjęciami.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...