Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Husqvarna o bezpieczeństwie pracy i odpoczynku na wiosnę

Witold Sokołowski, 2013-04-18 11:20:19

Od kwietnia tego roku w telewizji, prasie, radiu oraz na portalach internetowych rozpoczęła się kampania reklamowa marek firmy Husqvarna. W ramach kampanii TV dla wybranych marek spoty reklamowe emitowane będą w stacjach ogólnopolskich m.in. takich jak: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, Tele5, Puls oraz regionalnych, w tym TVP Info i wielu kanałach tematycznych (m.in. na: Polsat Sport, Polsat News, Polsat Film, FilmBox, Kino Polska, Orange Sport, BBC Knowledge, AXN Crime).


W ramach tegorocznej kampanii opracowane zostały także layouty reklam prasowych, które pojawiać się będą w mediach ogólnopolskich i regionalnych w pismach: ogrodniczych, rolniczych, opiniotwórczych i technicznych. Oddzielną całoroczną kampanię w mediach drukowanych zaplanowano dla grupy maszyn profesjonalnych Husqvarna, które pojawią się w tytułach branżowych takich jak: Zieleń Miejska, Przegląd Komunalny, Administrator, Wspólnota Mieszkaniowa, Autostrady czy Hotelarz. Kampanię tej grupy będą wspierały także inserty tematyczne zamieszczone w wybranych pismach.


Spoty radiowe w tym sezonie emitowane będą w stacjach regionalnych i lokalnych. Dla wszystkich marek zrealizowane zostaną także kampanie Internetowe. Działania dla marki Husqvarna i Gardena dwa razy w roku wspierane są edycją sezonowego materiału: Direct Mail, którego dystrybucja odbywa się poprzez insertowanie dzienników regionalnych na terenie całego kraju oraz poprzez dotarcie do Klienta bezpośrednio poprzez sieć kilkuset dilerów Husqvarna.


„W bieżącym sezonie wiosenno-letnim w ramach marki Husqvarna skupiamy się na promowaniu wybranych produktów w tym: kosiarek oraz automatycznych kosiarek Automower®. W tegorocznych promocjach chcemy zwrócić także uwagę użytkowników na bezpieczeństwo pracy. Przy zakupie wybranych maszyn Klienci otrzymają akcesoria zwiększające bezpieczeństwo ich pracy takie jak np.: ochronniki słuchu, rękawice czy okulary ochronne. W 2013 roku informujemy także o najnowszej kategorii produktów akumulatorowych z portfolio maszyn Husqvarna. Priorytetem w działaniach promocyjnych w ramach marki Gardena są automatyczne systemy nawadniania. W tym sezonie będzie także widoczna nowa odsłona marki McCulloch, adresowanej do użytkowników, którzy cenią innowacyjne rozwiązania i atrakcyjny design” – przekazał Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający Husqvarna Poland.


Jednocześnie w autoryzowanych punktach dilerskich na terenie całego kraju rozprowadzane są materiały POS. Kreacja produkcji telewizyjnej oraz wizualizacje materiałów drukowanych powstały przy wykorzystaniu materiałów korporacyjnych - Husqvarna AB. Działania promocyjne marek firmy Husqvarna, w tym pokazy maszyn oraz rozwiązań technologicznych, wspierane są podczas targów branżowych: ogrodniczych i rolniczych. Prezentacje maszyn odbywać się będą także w ramach działań prowadzonych przez szkoły wyższe w tym: Akademie Rolnicze w Polsce oraz Technika Leśne.


Działania z zakresu Public Relations, prace Biura Prasowego i Rzecznika Prasowego oraz organizację wydarzeń niestandardowych dla firmy Husqvarna realizuje Zespół agencji: ComPress S.A.


„W ramach działań Public Relations w sezonie 2013 planujemy organizację konferencji prasowych dla wybranych marek. Ciekawym projektem jeszcze tej wiosny będzie nowa odsłona marki McCulloch. W maju w ramach marek: Husqvarna, Gardena, McCulloch zaprezentujemy kolejne międzynarodowe badania: Global Green Space Report . Tym razem w raporcie podjęto próbę udzielenia odpowiedzi na pytania: co daje nam odpoczynek wśród zieleni? Gdzie spędzamy wolny czas? Ile czasu my dorośli i dzieci spędzamy blisko natury? Jaki ma to wpływ na człowieka? Natomiast w ostatnim tygodniu czerwca w Toruniu odbędzie się cykliczne wydarzenie - najważniejsze dla zawodowych strażaków z całego świata: TFA Husqvarna Poland 2013. Widowiskowe mistrzostwa – podczas których zostanie wyłoniony najwytrwalszy strażak na świecie. To tylko wybrane aktywności zaplanowane na ten sezon” – podsumowała Marta Winiarek-Miętus, Rzecznik Prasowy firmy Husqvarna.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...