Zamknij
Nowości - Media i marketing

IAB CreativeShowcase edycja Jesień 2011

Witold Sokołowski, 2011-11-16 11:04:14

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przedłuża termin nadsyłania prac do konkursu IAB CreativeShowcase do 16 listopada.


IAB CreativeShwcase to konkurs na kreację reklamową, przez którą rozumiemy: graficzną formę przekazywania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będącą odnośnikiem do strony promowanego produktu emitowana w sieciach reklamowych lub na portalach. Co kwartał najbardziej twórcze kreacje reklamowe są oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, marketerzy i  reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania zapraszani są goście specjalni.


Agencje w Polsce często tworzą kreacje na światowym poziomie, choć nie zawsze dostają za nie uznanie i rozgłos. Dlatego postanowiliśmy zorganizować konkurs IAB CreativeShowase. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowej oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.


Spośród zgłoszeń każdorazowo będzie wybrany laureat oraz zostaną wyróżnione dwie kreacje. Nagroda Grand Prix będzie wybierana przy każdej ostatniej edycji w roku spośród wszystkich laureatów edycji kwartalnych.


Więcej informacji na www.iabcreativeshowcase.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...