Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Idealia promowała Kraków wśród maturzystów i studentów

Michał Matyjasik, 2012-08-21 22:12:45

Agencja interaktywna Idealia przez miesiąc promowała miasto Kraków wśród maturzystów i studentów jako idealne miejsce na naukę, pracę i życie. Kampania realizowana była w Internecie.


Kampania „Tomasz Palec wybrał Kraków” prowadzona była w dniach 20 czerwca – 20 lipca br., mając na celu promocję Krakowa jako idealnego miasta do studiowania, pracowania i późniejszego życia. Realizowana była w Internecie. Rozbudowane działania w Social Media połączone z WOM Marketingiem, reklamami bannerowymi na wybranych serwisach, jak również artykuły opisujące Kraków i jego zalety oraz zabawny konkurs fotograficzny, miały zachęcić młodych ludzi do zainteresowania się studiami w Krakowie oraz pokazać możliwości jakie oferuje miasto.


Tomasz Palec – fikcyjny bohater stworzony do celów kampanii, student 5. roku jednej z prestiżowych krakowskich uczelni, właściciel małej firemki – posiadał swój profil na Facebooku, który stanowił jądro wszystkich działań promocyjnych. Dodatkowo udzielał się na Google+, NK.pl, Pinterest oraz Foursquare. Animowany student i mieszkaniec Krakowa regularnie opisywał swoje przygody, odwiedzane miejsca i spotykane osoby, informował też o ciekawych wydarzeniach w mieście i relacjonował ich przebieg. „Checkował” się w wybranych miejscach Krakowa, aby pokazać szeroką gamę możliwości, jakie daje miasto, zarówno pod kątem nauki czy pracy, jak i zabawy. Swoimi przemyśleniami dzielił się z innymi użytkownikami na wybranych forach internetowych, jak również ubierał je w śmieszną grafikę, a swoje prace zamieszczał w takich serwisach, jak demotywatory.pl, kwejk.pl, mistrzowie.org, studentpotrafi.pl czy też wykop.pl.


Tomasz Palec stał się także gwiazdą telewizji internetowej. Posiadał swój kanał w serwisie YouTube oraz pojawiał się na WebshakeTV. W obu tych miejscach zamieszczono po 7 odcinków video z Tomaszem Palcem w roli głównej. Bohater w humorystyczny sposób opowiadał w nich, dlaczego wybrał Kraków i jak osiągnął sukces.


Idealia do zrealizowania kampanii „Tomasz Palec wybrał Kraków” wyłoniona została w drodze przetargu ogłoszonego przez Urząd Miasta Krakowa. Koncepcja kreatywna i graficzna oraz harmonogram prac zostały dostarczone agencji przez klienta.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...