Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

II Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka

Nowy User, 2017-02-03 21:12:31

II Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka

Konferencja Marketing w Kulturze to dwudniowe, organizowane w Gdańsku przez Instytut Kultury Miejskiej, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się druga edycję konferencji. Szczegóły www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.


Uczestnicy i uczestniczki „Marketingu w kulturze” porozmawiają o tym, jak ważna jest dbałość o obsługę widza w instytucjach kultury, patronatach medialnych, o wykorzystywaniu zasobów online w komunikacji działań instytucji, lokalności w kulturze miejskiej, kulturze w internecie i młodych odbiorcach.


Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska (Infuture Institute, www.hatalska.com), Marcin Andino Velez (Muzeum Sztuki Nowoczesnej), Marcin Wilkowski (www.wilkowski.org), Barbara Stawarz (www.barbarastawarz.pl), Anna Kukla-Gryz (Uniwersytet Warszawski, GRAPE), Mirosław Filiciak (Uniwersytet SWPS), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska).


W programie znajdą się prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty. Każdego dnia konferencji odbędzie się równolegle kilka warsztatów prowadzonych przez praktyków z dziedzin m.in. marketingu, promocji, nowych mediów. W czwartek wieczorem zabierzemy uczestników do jednego z najciekawszych, nowych klubów w Gdańsku.


Zapisy na konferencję ruszą 13 lutego o godz. 12.00 na stronie: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Trwają do wyczerpania miejsc. Ceny biletów zaczynają się od 100 zł.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...