Zamknij

Nowości - Informacje lokalne

Wiosenno-letnia kampania TK Maxx

Najnowsza, humorystyczna kampania sklepów TK Maxx pod hasłem SZALONE MOŻLIWOŚCI, pokazuje świat pełen nieoczekiwanych i często zaskakujących sytuacji, związanych z zakupami w TK Maxx. Od podróżowania stopem z designerską torbą weekendową w ręce, po smaczne spanie na dmuchanym materacu, dryfującym po oceanie.

czytaj dalej

Wizerunkowo.com dla outletu FACTORY

Agencja PR Wizerunkowo.com rozpoczyna współpracę z FACTORY Poznań – outletem należącym do największej w Polsce sieci centrów wyprzedażowych.

czytaj dalej

Kampania outdoorowa Cisowianki

Od stycznia 2016 Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych.

czytaj dalej

Kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych z udziałem Krzysztofa Drabika

Startuje kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych z udziałem Krzysztofa Drabika – mistrza sztuki barmańskiej i laureata programu Mam Talent.

czytaj dalej

Ambient dla marki Princessa (Nestle)

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, we współpracy z AMS, wykorzystała interaktywną gablotę citylightową na jednym z przystanków we Wrocławiu do realizacji akcji ambientowej dla marki Princessa.

czytaj dalej

ClickAd Interactive obsługuje Coolpad, Meizu i Cat

Interaktywny dom mediowy ClickAd Interactive obsługuje w zakresie usług Social Media i Public Relations trzy marki smartfonów: Coolpad, Meizu i Cat.

czytaj dalej

Gigantyczne słońce w centrum Warszawy

Dział DOOH agencji K2 prowadzi kampanię w mechanice Ambient 2.0 dla marki Żywiec Zdrój. Kampania podzielona została na dwie części. Podczas pierwszej (teaser), która ruszyła 18 stycznia, na budynku Q22 w centrum Warszawy uruchomiona została instalacja imitującą gigantyczne słońce.

czytaj dalej

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z Open Media Public Relations

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z Open Media Public Relations. Krakowska agencja już piąty rok odpowiada za realizację spójnej strategii działań wizerunkowych firmy w środowisku lokalnym.

czytaj dalej

Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu

Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu. Marka znów podejmuje zabawę słowem i w komunikacji „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę.

czytaj dalej

Ustroń organizuje konkurs na projekt logo

Miasto Ustroń organizuje konkurs na swoje logo. Konkurs jest otwarty dla wszystkich, a nagrody bardzo atrakcyjne. Dla zwycięzcy przewidziano bowiem aż 10 000 zł.

czytaj dalej

Strona 3 z 160 « 1 2 ... 3 ... 160 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...