Zamknij

Nowości - Informacje lokalne

Wiosenno-letnia kampania TK Maxx

Najnowsza, humorystyczna kampania sklepów TK Maxx pod hasłem SZALONE MOŻLIWOŚCI, pokazuje świat pełen nieoczekiwanych i często zaskakujących sytuacji, związanych z zakupami w TK Maxx. Od podróżowania stopem z designerską torbą weekendową w ręce, po smaczne spanie na dmuchanym materacu, dryfującym po oceanie.

czytaj dalej

Wizerunkowo.com dla outletu FACTORY

Agencja PR Wizerunkowo.com rozpoczyna współpracę z FACTORY Poznań – outletem należącym do największej w Polsce sieci centrów wyprzedażowych.

czytaj dalej

Kampania outdoorowa Cisowianki

Od stycznia 2016 Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych.

czytaj dalej

Kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych z udziałem Krzysztofa Drabika

Startuje kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych z udziałem Krzysztofa Drabika – mistrza sztuki barmańskiej i laureata programu Mam Talent.

czytaj dalej

Ambient dla marki Princessa (Nestle)

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, we współpracy z AMS, wykorzystała interaktywną gablotę citylightową na jednym z przystanków we Wrocławiu do realizacji akcji ambientowej dla marki Princessa.

czytaj dalej

ClickAd Interactive obsługuje Coolpad, Meizu i Cat

Interaktywny dom mediowy ClickAd Interactive obsługuje w zakresie usług Social Media i Public Relations trzy marki smartfonów: Coolpad, Meizu i Cat.

czytaj dalej

Gigantyczne słońce w centrum Warszawy

Dział DOOH agencji K2 prowadzi kampanię w mechanice Ambient 2.0 dla marki Żywiec Zdrój. Kampania podzielona została na dwie części. Podczas pierwszej (teaser), która ruszyła 18 stycznia, na budynku Q22 w centrum Warszawy uruchomiona została instalacja imitującą gigantyczne słońce.

czytaj dalej

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z Open Media Public Relations

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z Open Media Public Relations. Krakowska agencja już piąty rok odpowiada za realizację spójnej strategii działań wizerunkowych firmy w środowisku lokalnym.

czytaj dalej

Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu

Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu. Marka znów podejmuje zabawę słowem i w komunikacji „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę.

czytaj dalej

Ustroń organizuje konkurs na projekt logo

Miasto Ustroń organizuje konkurs na swoje logo. Konkurs jest otwarty dla wszystkich, a nagrody bardzo atrakcyjne. Dla zwycięzcy przewidziano bowiem aż 10 000 zł.

czytaj dalej

Strona 3 z 160 « 1 2 ... 3 ... 160 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...