Zamknij

Nowości - Informacje lokalne

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

Najpopularniejsze marki kuszą aktualnymi trendami w NoVa Park – największym centrum handlowym w województwie lubuskim. Wraz z wprowadzeniem oferty wiosna/lato 2017 wystartowała nowa kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich. 

czytaj dalej

BWPR dla SŁONECZNEJ TŁOCZNI

SŁONECZNA TŁOCZNIA - producent soków NFC - dolączyła do grona klientów agencji BWPR.PL. Głównym celem współpracy jest opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji oraz zbudowanie wizerunku marki.

czytaj dalej

LUKSUSOWY CITY BREAK W WARSZAWIE

16 stycznia ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM zainicjowana przez londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej przy współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną.

czytaj dalej

Nowy kontrakt agencji Creative Answer

Agencja Creative Answer pozyskała kontrakt na przygotowanie II Pikniku Mieszkaniowego „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom”, który odbędzie się wiosną 2017 roku. Firma zajmie się kompleksową organizacją i komunikacją wydarzenia na zlecenie Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich, swojego dotychczasowego klienta.

czytaj dalej

Agata promuje otwarcie największego salonu w Warszawie

Firma Synergic dla Agata promuje otwarcie największego salonu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano innowacyjną formę, jaką jest druk soczewkowy.

czytaj dalej

Synergic z Arriva Bus Transport Polska

Od 1 grudnia tego roku spółka Synergic będzie wyłącznym operatorem reklam na warszawskich autobusach miejskich należących do firmy Arriva Bus Transport Polska. Jest to kolejny krok w rozwoju usług reklamowych z segmentu tranzytowego spółki.

czytaj dalej

Kampania Giganci ściągają do Trójmiasta

Firma Torus, deweloper kompleksu biznesowego Alchemia w Gdańsku zainicjował właśnie kampanię wizerunkową mającą na celu promocję atutów Trójmiasta związanych z jakością życia i rozwojem biznesowym aglomeracji.

czytaj dalej

Chata Polska chce promować lokalnych producentów

Wszystkie działania sklepów Chaty Polskiej realizowane są zgodnie z ogłoszoną dwa lata temu strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. Ważne jest dla nas wspieranie lokalnych, rodzinnych Producentów - czytamy w komunikacie firmy.

czytaj dalej

Wybierz się nad Wisłę w sezonie jesienno-zimowym

Miasto stołeczne Warszawa zachęca na nośnikach Synergic do aktywności nad Wisłą również jesienią i zimą. W drugiej połowie października, w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej, promowana jest kampania „Wisła. Lato. Jesień. Zima.”

czytaj dalej

Valkea Media tworzy magazyn Posnania

Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu.

czytaj dalej

Strona 1 z 160 1 2 3 ... 160 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...