Zamknij
Nowości - Zdrowie

ING ŻYCIE ROBI RAKOWI WSPAK!

Paweł Gębusiak, 2012-10-23 10:04:50

Dwa tygodnie temu ruszyła kampania ING Życie „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”. Jej główną bohaterką jest Viktoria - energiczna kobieta propagująca pragmatyczne, otwarte i odpowiedzialne podejście do problemu nowotworu.


„Zasady profilaktyki antynowotworowej, którymi kieruje się Viktoria, wyczerpują główną myśl całej kampanii – najlepiej zaatakować problem, zanim on zaatakuje Ciebie” - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie. „Dlaczego Viktoria? Viktoria oznacza zwycięstwo - chcemy pokazać, że z chorobą można wygrać na dwa sposoby - nie dać się jej zaatakować, a jeśli nas już dotknie, to ją przezwyciężyć.” - dodaje.


5 Zasad Viktorii to: systematyczne badania, aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie, odpowiedzialne i pozytywne nastawienie oraz wykupienie ubezpieczenia na wypadek nowotworu.


Zrobić rakowi wspak pomaga właśnie Ubezpieczenie na Wypadek Nowotworu, wyjątkowy na polskim rynku produkt, w ramach którego pieniądze są wypłacane z polisy już na etapie diagnozy, a następnie na każdym etapie leczenia. Dodatkowo, w ramach ubezpieczenia dostępny jest pakiet Assistance dostosowany do potrzeb chorego i zapewniający m. in. pomoc domową czy dowóz do placówki medycznej. Ubezpieczenie to jest dostępne jako umowa dodatkowa w ramach polisy Sposób na Przyszłość, jednego z flagowych produktów ING Życie.


Kampania jest skierowana głównie do kobiet. „Uważam, że my, kobiety, nie boimy się rozmawiać o tej chorobie i mamy do niej racjonalne podejście. Jesteśmy także bardziej świadome konieczności podejmowania działań profilaktycznych oraz ich znaczenia dla naszego zdrowia. Stosując 5 głównych zasad profilaktyki antynowotworowej zwiększamy szansę na zrobienie rakowi wspak.” - podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...