Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

InterContinental Warszawa wybrał agencję interaktywną

Witold Sokołowski, 2014-01-23 22:03:49

Jeden z najwyższych budynków i hoteli w stolicy, pięciogwiazdkowy, prestiżowy InterContinental Warszawa wybrał agencję interaktywną Migomedia.pl, która zajmie się stworzeniem jego nowej strony WWW.


Głównym zadaniem agencji będzie stworzenie nowoczesnej i przejrzystej strony, która wzmocni pozytywny wizerunek hotelu. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie użyteczności całego serwisu, kreacji, przygotowanie wersji mobilnej serwisu oraz jego wdrożenie wraz z systemem CMS, który umożliwi łatwe zarządzanie treściami i ofertą znajdującą się na stronie internetowej hotelu.


„Należy pamiętać, że dla hotelu serwis WWW w obecnych czasach jest kluczowy. Ważnym elementem prac będzie przygotowanie funkcjonalnej wersji mobilnej tj. na tablety i smartfony. Badania pokazują, że współczynnik odsłon stron WWW dokonanych z urządzeń mobilnych wyniósł już aż 7,2% i cały czas rośnie. Większość stron hoteli wciąż nie jest dostosowanych do urządzeń mobilnych i nie stosuje najważniejszych zasad użyteczności. Przykładem takiej strony jest m.in. strona drirenaerisspa.pl czyli strona Wzgórz Dylewskich, której to ważne podmenu jest niedostępne dla urządzeń mobilnych – potencjalny klient zniecierpliwiony porzuca stronę, gdy uniemożliwi ona zapoznanie się z ofertą. Oto dwie prawdopodobnie najważniejsze zasady. Mianowicie, po pierwsze serwis dla wersji mobilnej musi być lekki i dostosowany do różnych przeglądarek na urządzeniach mobilnych, by strona szybko się ładowała. Po drugie przyciski powinny być wygodne do klikania. Optymalne rozmiary przycisków to co najmniej 30 x 30 px”, a odległości pomiędzy przyciskami powinny wynosić co najmniej 8 px. Przyjazna wersja mobilna może przynieść wielu klientów, którzy szukają hotelu za pomocą urządzenia mobilnego. – mówi Michał Hryniszyn dyrektor zarządzający w agencji Migomedia.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...