Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

InterContinental Warszawa wybrał agencję interaktywną

Witold Sokołowski, 2014-01-23 22:03:49

Jeden z najwyższych budynków i hoteli w stolicy, pięciogwiazdkowy, prestiżowy InterContinental Warszawa wybrał agencję interaktywną Migomedia.pl, która zajmie się stworzeniem jego nowej strony WWW.


Głównym zadaniem agencji będzie stworzenie nowoczesnej i przejrzystej strony, która wzmocni pozytywny wizerunek hotelu. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie użyteczności całego serwisu, kreacji, przygotowanie wersji mobilnej serwisu oraz jego wdrożenie wraz z systemem CMS, który umożliwi łatwe zarządzanie treściami i ofertą znajdującą się na stronie internetowej hotelu.


„Należy pamiętać, że dla hotelu serwis WWW w obecnych czasach jest kluczowy. Ważnym elementem prac będzie przygotowanie funkcjonalnej wersji mobilnej tj. na tablety i smartfony. Badania pokazują, że współczynnik odsłon stron WWW dokonanych z urządzeń mobilnych wyniósł już aż 7,2% i cały czas rośnie. Większość stron hoteli wciąż nie jest dostosowanych do urządzeń mobilnych i nie stosuje najważniejszych zasad użyteczności. Przykładem takiej strony jest m.in. strona drirenaerisspa.pl czyli strona Wzgórz Dylewskich, której to ważne podmenu jest niedostępne dla urządzeń mobilnych – potencjalny klient zniecierpliwiony porzuca stronę, gdy uniemożliwi ona zapoznanie się z ofertą. Oto dwie prawdopodobnie najważniejsze zasady. Mianowicie, po pierwsze serwis dla wersji mobilnej musi być lekki i dostosowany do różnych przeglądarek na urządzeniach mobilnych, by strona szybko się ładowała. Po drugie przyciski powinny być wygodne do klikania. Optymalne rozmiary przycisków to co najmniej 30 x 30 px”, a odległości pomiędzy przyciskami powinny wynosić co najmniej 8 px. Przyjazna wersja mobilna może przynieść wielu klientów, którzy szukają hotelu za pomocą urządzenia mobilnego. – mówi Michał Hryniszyn dyrektor zarządzający w agencji Migomedia.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...