Zamknij

Nowości - Internet

Goliath Polska z nową reklamą gry Piggy Pop w telewizji i internecie

21 listopada wystartuje kampania promujące grę dla dzieci Piggy Pop produkowaną przez Goliath Polska. Goliath Games to światowa marka o holenderskich korzeniach, będąca w europejskiej czołówce producentów wysokiej jakości zabawek i gier. Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja K2 Media.

czytaj dalej

eurobank pokazuje, że #wartoczekac

eurobank w ramach akcji #wartoczekac pokazuje 8 prawdziwych historii. Ich wspólnym elementem są zmiany w życiu bohaterów – Warto poczekać na wewnętrzny impuls, który mobilizuje do wstania z krzesła i ruszenia przed siebie – mówi jedna z bohaterek.

czytaj dalej

Wódka Amundsen funduje dwa miejsca w ekspedycji do najzimniejszego miejsca na Ziemi

Wódka Amundsen przygotowała wyjątkową akcję konkursową, w której do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji do najzimniejszego miejsca na Ziemi. Wyprawie przewodzić będzie jeden z popularnych influencerów: bloger Tomasz Saweczko, vloger Jacek Gadzinowski lub youtuber Maciej Wapiński vel Wapniak.

czytaj dalej

Firma Kulig wybrała agencję do obsługi social media

Kulig, znana polska firma z branży obuwniczej, rozpoczyna ekspansję w social media z agencją click community.

czytaj dalej

,,Food Lovers by MAKRO’’ – premiera cyklu filmowego dla pasjonatów kuchni

W lipcu br. odbyła się premiera nowego cyklu filmów ,,Food Lovers by MAKRO” adresowanego do pasjonatów gotowana. Projekt stanowi skarbnicę kulinarnych inspiracji, pomysłów i porad przedstawionych w formie video na kanale YouTube.

czytaj dalej

Desperados rozpoczyna aktywację Inner Tequila Scanner

Desperados rozpoczyna aktywację Inner Tequila Scanner, w której zachęca młodych Polaków do wyzwolenia potencjału, jaki mają w sobie i oddaje głos ich wewnętrznej energii. Aktywacji towarzyszą działania digital i silna kampania w social mediach.

czytaj dalej

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg marki Dada

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na obsługę kampanii digitalowej marki Dada, która w swojej ofercie ma produkty przeznaczone dla dzieci, dostępne w sklepach Biedronka i drogeriach Hebe.

czytaj dalej

K2, K2 Media i Facebook w mobilnej kampanii dla Żubrówki

Piękny i Bestia to drink łączący w sobie Żubrówkę Bison Grass z cydrem. W kampanii promującej to orzeźwiające połączenie K2 połączyło swoje siły z K2 Media i Facebookiem, by stworzyć mobilny content video, który zwróci uwagę pokolenia millenialsów.

czytaj dalej

Microsoft kontynuuje współpracę z d*fusion communication

Polski oddział Microsoft postanowił przedłużyć współpracę w zakresie obsługi Public Relations z agencją d*fusion communication. Ramowa umowa o współpracy zawarta na początku lipca 2015 roku została przedłużona na kolejne 5 lat.

czytaj dalej

Think Kong poprowadzi Coca-Cola Journey

Coca-Cola Poland Services, lider rynku napojów bezalkoholowych w Polsce powierzył agencji Think Kong całościową opiekę nad polską edycją globalnego serwisu Coca-Cola Journey.

czytaj dalej

Strona 3 z 297 « 1 2 ... 3 ... 297 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...