Zamknij

Nowości - Internet

LEWIS rozpoczyna współpracę z SER Group

Do głównych obowiązków LEWIS należy strategiczne doradztwo w zakresie kreowania wizerunku, PR produktowy, prowadzenie biura prasowego oraz współpraca z mediami. Agencję wybrano na podstawie rekomendacji.  

czytaj dalej

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

czytaj dalej

Grupa 3S i dr Tomasz Rożek zapraszają do Projektu DeltA

Rusza Projekt DeltA, kampania Grupy 3S pokazująca w jaki sposób zmieniają się usługi telekomunikacyjne i data center wykorzystywane w biznesie. Przedsięwzięcie obejmuje m.in. publikację materiałów wideo z udziałem dra Tomasza Rożka i ekspertów 3S oraz organizację bezpłatnych branżowych spotkań Meet IT - w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2017. 

czytaj dalej

K2 Media dla sieci perfumerii Sephora

Agencja K2 Media wygrała przetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w Social Mediach. Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili klienta w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube’a, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach Social Media.  

czytaj dalej

Nowa kampania marki Huawei – Make it #handible

Marka Huawei ruszyła z nową kampanią promującą trzy smartfony – Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro. Dodatkowo marka komunikuje funkcjonalności smartfonów oraz wybrane akcesoria – Fitband, Band B3, zegarki oraz powerbank.

czytaj dalej

Firma Zortrax powierza realizację działań SEO na rynku USA

Zortrax, jeden ze światowych liderów druku 3D, powierza realizację działań SEO na rynku USA oraz prowadzenie profilu na Twitterze agencji Think Kong należącej do Grupy On Board Think Kong.

czytaj dalej

ShowMax wkracza na polski rynek z kampanią od Bridge2Fun. Ewan McGregor w pierwszej odsłonie.

Agencja Bridge2Fun przygotowała nieszablonową kampanię komunikującą debiut serwisu VOD ShowMax na polskim rynku. Do współpracy przy pierwszej odsłonie zaproszono gwiazdę światowego kina – Ewana McGregora oraz reżysera Patryka Vegę. Kampania w sposób unikalny łączy w sobie elementy reklamy z pełnoformatową produkcją filmową.  

czytaj dalej

Premium Mobile nowym klientem agencji content performance Form Up

Agencja content performance Form Up rozpoczęła współpracę z Premium Mobile – nowym operatorem telefonii komórkowej na polskim rynku. Działania agencji obejmują realizację kampanii sprzedażowych we wszystkich kanałach digital.

czytaj dalej

Nowa strategia komunikacyjna Herbapol

Po udanej współpracy w zakresie obsługi marki Green-Up w social mediach w 2016 roku, agencja ASAP&ASAP Communication dalej będzie pracować dla marki energetyków należącej do Herbapol Lublin S.A. Klient przedłużył umowę na prowadzenie fanpage’a marki na Facebooku na rok 2017, w gestii agencji pozostawiając również zakup mediów na Facebooku.

czytaj dalej

Społeczna kampania programuj.gov.pl pomoże twórcom gier znaleźć nowych pracowników

W Polsce działają dziesiątki, czy nawet setki zarówno profesjonalnych, jak i amatorskich studiów deweloperskich, specjalizujących się w produkcji gier mobilnych. Ministerstwo Nauki, Rozwoju i Cyfryzacji, widząc rosnącą pozycję Polski w tej dziedzinie, ruszyło ze specjalną społeczną akcją, która ma zachęcić młodych Polaków do programowania, a przede wszystkim, do tworzenia gier.

czytaj dalej

Strona 1 z 297 1 2 3 ... 297 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...