Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Internetowa baza festiwalowa

11Wrzesień2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Dancetrippin.TV, Muno.plInternetowa baza festiwalowa

Idąc śladem największych na świecie imprezowych kanałów telewizyjnych w Internecie min. Dancetrippin.TV, polski serwis z muzyką klubową Muno.pl rozwija w sieci video-relacje z najlepszych eventów w Polsce.

Od początku istnienia, jeszcze jako Muzikanova.pl, teraz pod nazwą Muno.pl, portal uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach muzycznych w kraju. W serwisie można już znaleźć tysiące zdjęć imprezowych z większości klubów w Polsce, a teraz portal popularyzuje video-relacje z festiwali, wywiady z gwiazdami muzyki klubowej oraz sety DJ’skie.

Muno.pl bierze przykład z najlepszych. Dancetrippin.TV to najbardziej rozpoznawany, imprezowy kanał telewizyjny w Internecie. Dociera do prawie 1,5 mln ludzi na całym świecie i ma ponad 50 tys. fanów na Facebook’u. Zawiera setki godzin nagranych występów DJ’skich z najlepszych imprez, głównie z Ibizy i klubów, takich jak Space czy Amnesia. Muno.pl nawiązało współpracę z Dancetrippin.TV i dzięki temu, w ramach audycji BE 4 w Czwórce – Radiu z Wizją, przez całe lato, można było oglądać najnowsze odcinki klubowej telewizji.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.