Zamknij
Nowości - Internet

Internetowa odsłona festiwalu Etiuda&Anima

Witold Sokołowski, 2006-11-23 22:47:00

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Etiuda&Anima jest wyjątkowa nie tylko ze względu na obecność znakomitych gości (P. Malloy, M. Łoziński), ale także z uwagi na zupełnie nowe oblicze strony internetowej festiwalu.

Do tej pory grafika strony www podporządkowana była plakatom reklamowym kolejnych edycji festiwalu. Nowa witryna jest początkiem budowania spójnego i jednoznacznego wizerunku festiwalu jako przedsięwzięcia, nie zaś poszczególnych jego edycji. Na potrzebę kreowania marki Etiuda&Anima stworzono logo festiwalu oraz pozostałe elementy systemu identyfikacji wizualnej.


Zdaniem użytkowników, dotychczasowa witryna była mniej efektowna wizualnie, a przede wszystkim trudniejsza do nawigacji. Aktualna strona jest jedną z bardziej interaktywnych witryn poświęconych wydarzeniom kulturalnym. Nad realizacją projektu czuwała krakowska Grupa Adweb, a efekty jej pracy można zobaczyć na www.etiudaandanima.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...