Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

ITBC Communication współpracuje z PolyVision

Witold Sokołowski, 2011-11-14 23:52:43

Od października 2011 roku Agencja ITBC Communication jest odpowiedzialna za realizację działań public relations dla PolyVision, producenta nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla sektora edukacyjnego.


PolyVision funkcjonuje na rynku edukacyjnym od ponad 55 lat. Misją firmy jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla ośrodków naukowych, m.in. tablic interaktywnych, które dzięki swojej funkcjonalności wpływają na atrakcyjność prowadzonych zajęć i rozwijają kreatywne myślenie uczniów. Na polskim rynku dystrybutorem produktów PolyVision jest firma 2x3 S.A.


W ramach współpracy Agencja ITBC Communication opracowała strategię komunikacyjną dla klienta, ze szczególnym uwzględnieniem działań dedykowanych edukacji. Umowa została zawarta na czas nieokreślony i obejmuje komunikację medialną oraz bieżące wsparcie w projektach promocyjnych.


Agencja została wybrana w ramach przetargu. Z ramienia ITBC Communication za realizację działań odpowiada zespół Bartłomieja Pasternaka.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...