Zamknij
Nowości - Zdrowie

Iza Miko i TELESCOPE w kampanii dla Fundacji Urszuli Jaworskiej

Elżbieta Grapsztunowicz, 2011-12-15 14:12:43

Iza Miko i  TELESCOPE w kampanii dla Fundacji Urszuli Jaworskiej

“Można po prostu być, ale najlepiej być dla innych”- z tymi życzeniami ruszyła kampania świateczna Fundacji Urszuli Jaworskiej z udziałem Izabelli Miko. Autorem projektu jest agencja marketingu społecznego TELESCOPE.


Kampania outdoorowa ruszła od połowy grudnia na nośnikach AMS w Warszawie, działania obejmują rownież reklamy w prasie, internet i PR. Wydane zostaną pocztówki świąteczne z życzeniami od Fundacji.


W kampanię zaangażowala się Izabella Miko, polska modelka i aktorka, na stałe mieszkająca w Stanach Zjednoczonych.


“Bardzo ważne jest upublicznienie informacji o przeszczepach szpiku, który jest bardzo istotną metodą leczenia chorób nowotworowych układu krwiotwórczego, np. białaczek. W Polsce, w porównaniu z Europą Zachodnią, jest nadal bardzo mało dawców. Chcę w każdy możliwy sposób przyczynić się do zmobilizowania młodych ludzi do zapisania się do banku dawców szpiku, ja uważam to za obowiązek. “– mówi Iza Miko -“Nie ma większego daru niż dar życia, mam nadzieję że dane mi będzie podarować mój szpik komuś choremu, byłby to dla mnie ogromny zaszczyt. Fundacja Urszuki Jaworskiej jest jednym z miejsc do nagłaśniania potrzeby rejestrowania się w Banku Dawców więc popieram akcję całym sercem.”


„Te pięknie życzenia są esencją działaności wszystkich tych, którzy swoją pracą i zaangażowaniem służą dobru nas wszystkich.„ – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director (www.telescope.org.pl)


Fundacja Urszuli Jaworskiej została założona przez Urszule Jaworską po udanym przeszczepie szpiku, pierwszym w Polsce od dawcy niespokrewnionego, w październiku 1997 roku. Głównymi celami jej działalności jest szeroko pojęta pomoc dla ludzi chorych na nowotwory, prowadzenie akcji edukacyjnych i informacyjnych oraz prowadzenie banku dawców szpiku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...