Zamknij
Nowości - Życie i styl

Jabłkowa kampania marki Redd’s

Witold Sokołowski, 2013-07-12 11:06:33

W lipcu rozpocznie się kampania promująca dwa nowe smaki Redd`s dostępne w limitowanej, letniej ofercie. Spoty reklamowe, emitowane w największych stacjach telewizyjnych, skierowane będą zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Kampanię reklamową uzupełnią działania w Internecie, sampling, działania PR i BTL oraz promocja w punktach sprzedaży.


„Wybierz swoje jabłko” to główne hasło tegorocznej kampanii Redd`s bazujące na przekonaniu, że wszyscy ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, i lubią sami dokonywać wyboru. Właśnie dlatego marka wprowadziła tego lata aż dwie nowości o smaku jabłkowym. Redd's Apple Dry wyróżnia się orzeźwiającym, wytrawnym smakiem z nutką mięty oraz obniżoną zawartością alkoholu (2,5%). Redd’s Apple Max ma natomiast wyrazisty, mocno owocowym smak i większą zawartość alkoholu (4,5%).


Tegoroczna kampania w TV obejmuje dwa spoty reklamowe: o długości 30 sekund, oraz krótsze 15 sekundowe. - Przygotowana przez nas kreacja zdecydowanie różni się od poprzednich. Jest bardzo nowoczesna, inspirowana światem popartu i komiksu, skierowana do ludzi w wieku 18 – 34 – dodaje Aleksandra Zarychta-Kużalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.


Wielokanałowa kampania marketingowa obejmie także, sampling, materiały POSM, gazetki klienckie w punkach sprzedaży oraz promocyjną ekspozycję w postaci standów. Działania w digitalu zakładają m.in współpracę ze Spotify, Listonic, YouTube, odświeżenie strony internetowej www.redds.pl oraz liczne aktywacje konsumentów na fan pagu marki na Facebook`u.


Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Poland. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, BTL - IQ Marketing. Media zakupił dom mediowy MEC. Kampania potrwa do połowy września.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...