Zamknij
Nowości - Życie i styl

Jabłkowa kampania marki Redd’s

Witold Sokołowski, 2013-07-12 11:06:33

W lipcu rozpocznie się kampania promująca dwa nowe smaki Redd`s dostępne w limitowanej, letniej ofercie. Spoty reklamowe, emitowane w największych stacjach telewizyjnych, skierowane będą zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Kampanię reklamową uzupełnią działania w Internecie, sampling, działania PR i BTL oraz promocja w punktach sprzedaży.


„Wybierz swoje jabłko” to główne hasło tegorocznej kampanii Redd`s bazujące na przekonaniu, że wszyscy ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, i lubią sami dokonywać wyboru. Właśnie dlatego marka wprowadziła tego lata aż dwie nowości o smaku jabłkowym. Redd's Apple Dry wyróżnia się orzeźwiającym, wytrawnym smakiem z nutką mięty oraz obniżoną zawartością alkoholu (2,5%). Redd’s Apple Max ma natomiast wyrazisty, mocno owocowym smak i większą zawartość alkoholu (4,5%).


Tegoroczna kampania w TV obejmuje dwa spoty reklamowe: o długości 30 sekund, oraz krótsze 15 sekundowe. - Przygotowana przez nas kreacja zdecydowanie różni się od poprzednich. Jest bardzo nowoczesna, inspirowana światem popartu i komiksu, skierowana do ludzi w wieku 18 – 34 – dodaje Aleksandra Zarychta-Kużalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.


Wielokanałowa kampania marketingowa obejmie także, sampling, materiały POSM, gazetki klienckie w punkach sprzedaży oraz promocyjną ekspozycję w postaci standów. Działania w digitalu zakładają m.in współpracę ze Spotify, Listonic, YouTube, odświeżenie strony internetowej www.redds.pl oraz liczne aktywacje konsumentów na fan pagu marki na Facebook`u.


Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Poland. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, BTL - IQ Marketing. Media zakupił dom mediowy MEC. Kampania potrwa do połowy września.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...