Zamknij
Prosto z rynku - PR i prawo info

Jak bezpiecznie sprzedawać zdjęcia w internecie?

Witold Sokołowski, 2013-05-20 01:31:59

Jak bezpiecznie sprzedawać zdjęcia w internecie? Jak odnaleźć się w gąszczu banków zdjęć, agencji fotograficznych i portali. Czym różni się współpraca z tego typu podmiotami? Na co zwracać uwagę przystępując do współpracy z portalem fotograficznym? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w nowym artykule na portalu www.fotoprawo.pl.


Większość z nas miała szansę obserwować rynek Internetu od początku jego powstania. Jak z każdym nowym wynalazkiem, w pierwszych latach jego funkcjonowania nikt jeszcze nie wiedział jak będzie wyglądał jego rozwój. Przez lata przyzwyczailiśmy się do swobodnego wykorzystywania wszelkich treści, które były w nim zamieszczane i do braku jakiejkolwiek kontroli w tym zakresie. Szczególnie narażeni na negatywne konsekwencje takiego niekontrolowanego rozpowszechniania internetowych treści są fotografowie. W celu ochrony ich praw wdrażane są nowe rozwiązania - powstają instytucje, fundacje, formułowane są nowe przepisy oraz organizowane są kampanie społeczne edukujące o prawach w sieci i poszanowaniu własności.


Aby czuć się pewnie w świecie Internetu, warto zapoznać się z podstawowymi rodzajami portali internetowych, które zajmują się gromadzeniem zdjęć i koncentrowaniem wokół siebie społeczności fotografów. W przygotowaniu najnowszego artykułu poświęconego tym zagadnieniom pomógł XXLstock.com – jeden z partnerów kampanii “Twoje zdjęcie. Twoje prawo” realizowanej przez Nikon Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...