Zamknij
Wiedza PR - Teoria PR
Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kinga Klimczyńska

Studentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Ślaskim. Od wielu lat jedną z jej życiowych pasji i zainteresowań jest szeroko pojęta tematyka marketingu i public ...

Ostatnie artykuły tego autoraBranża szkoleniowa w obliczu kryzysu – szkoleniowiec w sieci

Czy branża szkoleniowa ma szansę przetrwać nadchodzący kryzys? W kolejnych miesiącach kończą się bowiem pieniądze płynące ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki