Zamknij
Wiedza PR - Teoria PR
Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kinga Klimczyńska

Studentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Ślaskim. Od wielu lat jedną z jej życiowych pasji i zainteresowań jest szeroko pojęta tematyka marketingu i public ...

Ostatnie artykuły tego autoraBranża szkoleniowa w obliczu kryzysu – szkoleniowiec w sieci

Czy branża szkoleniowa ma szansę przetrwać nadchodzący kryzys? W kolejnych miesiącach kończą się bowiem pieniądze płynące ...

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki