Zamknij
Wiedza PR - Teoria PR
Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kinga Klimczyńska

Studentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Ślaskim. Od wielu lat jedną z jej życiowych pasji i zainteresowań jest szeroko pojęta tematyka marketingu i public ...

Ostatnie artykuły tego autoraBranża szkoleniowa w obliczu kryzysu – szkoleniowiec w sieci

Czy branża szkoleniowa ma szansę przetrwać nadchodzący kryzys? W kolejnych miesiącach kończą się bowiem pieniądze płynące ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki