Zamknij
Wiedza PR - Teoria PR
Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kinga Klimczyńska

Studentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Ślaskim. Od wielu lat jedną z jej życiowych pasji i zainteresowań jest szeroko pojęta tematyka marketingu i public ...

Ostatnie artykuły tego autoraBranża szkoleniowa w obliczu kryzysu – szkoleniowiec w sieci

Czy branża szkoleniowa ma szansę przetrwać nadchodzący kryzys? W kolejnych miesiącach kończą się bowiem pieniądze płynące ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki