Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Jesienno-zimowa kampania RESERVED na iPada

21Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: RESERVED, iPad, Sasha PivovarovaJesienno-zimowa kampania RESERVED na iPada

Marka RESERVED udostępniła właśnie swoim klientom nową aplikację na iPada. Bogata w multimedia aplikacja to przede wszystkim spotkanie z twarzą jesienno-zimowej kampanii RESERVED, top modelką Sashą Pivovarovą.

Najnowsza aplikacja na iPada jest multimedialną podróżą po nowej kampanii RESERVED. Znalazły się w niej zdjęcia i filmy, których bohaterką jest Sasha Pivovarova, rosyjska top modelka. Sasha jest twarzą trzeciej już odsłony kampanii RESERVED „BEAUTIFUL STORY”, pokazującej sylwetki znanych modelek i modeli i ich drogę do wielkiej kariery.

Sasha Pivovarova to czwarta najbardziej ceniona na świecie modelka i kolejna już, po Ani Jagodzińskiej, Karmen Pedaru, Magdalenie Frąckowiak i Tobiasie Sorensenie, bohaterka „Pięknej historii” opowiadanej przez markę RESERVED.

Choć aplikacja nie służy stricte do przeglądania ubrań dostępnych w salonach RESERVED, nie zabrakło w niej odwołań do najnowszej kolekcji marki. W filmach video, które dostępne są również na stronie internetowej, Sasha prezentuje dwie jesienno-zimowe kolekcje: jeansową Denim Cuts oraz kolekcję Deep Black. Aplikację wzbogacają także ekskluzywny wywiad z top modelką oraz zdjęcia z backstage sesji zdjęciowej do kampanii RESERVED, która odbyła się w Paryżu.

Aplikacja została przygotowana przez Studio Huncwot jest już dostępna bezpłatnie w AppStore.


stały link | blip | zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.