Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Jesienno-zimowa kampania RESERVED na iPada

21Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: RESERVED, iPad, Sasha PivovarovaJesienno-zimowa kampania RESERVED na iPada

Marka RESERVED udostępniła właśnie swoim klientom nową aplikację na iPada. Bogata w multimedia aplikacja to przede wszystkim spotkanie z twarzą jesienno-zimowej kampanii RESERVED, top modelką Sashą Pivovarovą.

Najnowsza aplikacja na iPada jest multimedialną podróżą po nowej kampanii RESERVED. Znalazły się w niej zdjęcia i filmy, których bohaterką jest Sasha Pivovarova, rosyjska top modelka. Sasha jest twarzą trzeciej już odsłony kampanii RESERVED „BEAUTIFUL STORY”, pokazującej sylwetki znanych modelek i modeli i ich drogę do wielkiej kariery.

Sasha Pivovarova to czwarta najbardziej ceniona na świecie modelka i kolejna już, po Ani Jagodzińskiej, Karmen Pedaru, Magdalenie Frąckowiak i Tobiasie Sorensenie, bohaterka „Pięknej historii” opowiadanej przez markę RESERVED.

Choć aplikacja nie służy stricte do przeglądania ubrań dostępnych w salonach RESERVED, nie zabrakło w niej odwołań do najnowszej kolekcji marki. W filmach video, które dostępne są również na stronie internetowej, Sasha prezentuje dwie jesienno-zimowe kolekcje: jeansową Denim Cuts oraz kolekcję Deep Black. Aplikację wzbogacają także ekskluzywny wywiad z top modelką oraz zdjęcia z backstage sesji zdjęciowej do kampanii RESERVED, która odbyła się w Paryżu.

Aplikacja została przygotowana przez Studio Huncwot jest już dostępna bezpłatnie w AppStore.


stały link | blip | zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.