Zamknij
Nowości - Życie i styl

Joanna Krupa naga w kampanii przeciwko futrom

Witold Sokołowski, 2007-02-16 00:18:00

Twarzą najnowszej kampanii reklamowej organizacji PETA została Joanna Krupa, urodzona w Polsce supermodelka i gwiazda amerykańskich edycji Playboya, Maxima i FHM. Kampania toczy się pod hasłem "Wolałabym chodzić nago, niż w futrze" (I'd Rather Go Naked Than Wear Fur).

W wideo modelka opowiada o powodach swojego udziału w kampanii i jej nastawieniu do futer. Dowiadujemy się m.in., że do zainteresowania kampanią PETA nakłoniła ją siostra. O udziale w akcji przeciwko noszeniu naturalnych futer zadecydował film wideo pokazujący znęcanie się nad zwierzętami w Chinach, który wspólnie obejrzały.


Joanna krupa pojawia się w reklamach prasowych towarzyszących kampanii. Jest w nich zupełnie naga, chociaż najbardziej erotyczne części jej ciała zostały umiejętnie wkomponowane w reklamy. Jak sama mówi: "Nie ma nic sexy w noszeniu czegoś, z czym wiąże się bezsensowny ból i
zabijanie".

PETA to organizacja walcząca o ochronę zwierząt przed cierpieniem. Więcej o kampanii na www.peta.org.uk. Na stronie można wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z plakatów modelki z autografem.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...