Zamknij
Nowości - Życie i styl

Joanna Krupa naga w kampanii przeciwko futrom

Witold Sokołowski, 2007-02-16 00:18:00

Twarzą najnowszej kampanii reklamowej organizacji PETA została Joanna Krupa, urodzona w Polsce supermodelka i gwiazda amerykańskich edycji Playboya, Maxima i FHM. Kampania toczy się pod hasłem "Wolałabym chodzić nago, niż w futrze" (I'd Rather Go Naked Than Wear Fur).

W wideo modelka opowiada o powodach swojego udziału w kampanii i jej nastawieniu do futer. Dowiadujemy się m.in., że do zainteresowania kampanią PETA nakłoniła ją siostra. O udziale w akcji przeciwko noszeniu naturalnych futer zadecydował film wideo pokazujący znęcanie się nad zwierzętami w Chinach, który wspólnie obejrzały.


Joanna krupa pojawia się w reklamach prasowych towarzyszących kampanii. Jest w nich zupełnie naga, chociaż najbardziej erotyczne części jej ciała zostały umiejętnie wkomponowane w reklamy. Jak sama mówi: "Nie ma nic sexy w noszeniu czegoś, z czym wiąże się bezsensowny ból i
zabijanie".

PETA to organizacja walcząca o ochronę zwierząt przed cierpieniem. Więcej o kampanii na www.peta.org.uk. Na stronie można wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z plakatów modelki z autografem.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...