Zamknij
Nowości - RTV

Jubileuszowa kampania sieci Saturn

Witold Sokołowski, 2011-11-03 13:16:51

Jubileuszowa kampania sieci Saturn

Z okazji 50-lecia obecności w Europie, z początkiem listopada ruszyła nowa kampania sieci Saturn. Celem jej jest nie tylko prezentacja specjalnych ofert przygotowanych z okazji jubileuszu, ale przede wszystkim odświeżenie wizerunku marki Saturn. Działania promocyjne będą prowadzone do końca roku.


Kampania w dość przewrotny sposób nawiązuje do kontrowersyjnego i znakomicie rozpoznawalnego sloganu „żer dla skner”. Jej motywem przewodnim są młodzi, atrakcyjni ludzie o pożądliwym, niemal namiętnym stosunku do nowych technologii oferowanych przez sieć marketów Saturn. Grupą docelową są głównie młodzi mieszkańcy dużych miast.


Po raz pierwszy komunikacja Saturna wykorzystuje zarówno motywy wizerunkowe jak i wizerunkowo-produktowe, dotyczące np. 50 rat 0% będących całkowitą nowością na rynku polskim. Media-mix obejmuje spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe (PR3, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock, Tok FM), gazetki promocyjne, outdoor, Internet oraz materiały POS. Billboardy wizerunkowe, w tym również backlighty, będą przez cały listopad uzupełnieniem innych działań.


Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam, która zajęła się również produkcją spotów telewizyjnych, radiowych oraz sesją fotograficzną. Przygotowaniem materiałów drukowanych (outdoor, gazetki) zajmuje się wewnętrzna agencja holdingu - Redblue z siedzibą w Monachium.


„Obserwujemy zmieniające się trendy i postawy konsumenckie. Bycie „sknerą” zaczyna być powodem do dumy, jest kojarzone z umiejętnością mądrego kupowania. Dlatego trochę prowokujemy i zachęcamy do „smakowania” nowych technologii w najlepszych cenach”. – mówi Daria Perzyna, Marketing Manager sieci Saturn.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...