Zamknij
Nowości - RTV

Jubileuszowa kampania sieci Saturn

Witold Sokołowski, 2011-11-03 13:16:51

Jubileuszowa kampania sieci Saturn

Z okazji 50-lecia obecności w Europie, z początkiem listopada ruszyła nowa kampania sieci Saturn. Celem jej jest nie tylko prezentacja specjalnych ofert przygotowanych z okazji jubileuszu, ale przede wszystkim odświeżenie wizerunku marki Saturn. Działania promocyjne będą prowadzone do końca roku.


Kampania w dość przewrotny sposób nawiązuje do kontrowersyjnego i znakomicie rozpoznawalnego sloganu „żer dla skner”. Jej motywem przewodnim są młodzi, atrakcyjni ludzie o pożądliwym, niemal namiętnym stosunku do nowych technologii oferowanych przez sieć marketów Saturn. Grupą docelową są głównie młodzi mieszkańcy dużych miast.


Po raz pierwszy komunikacja Saturna wykorzystuje zarówno motywy wizerunkowe jak i wizerunkowo-produktowe, dotyczące np. 50 rat 0% będących całkowitą nowością na rynku polskim. Media-mix obejmuje spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe (PR3, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock, Tok FM), gazetki promocyjne, outdoor, Internet oraz materiały POS. Billboardy wizerunkowe, w tym również backlighty, będą przez cały listopad uzupełnieniem innych działań.


Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam, która zajęła się również produkcją spotów telewizyjnych, radiowych oraz sesją fotograficzną. Przygotowaniem materiałów drukowanych (outdoor, gazetki) zajmuje się wewnętrzna agencja holdingu - Redblue z siedzibą w Monachium.


„Obserwujemy zmieniające się trendy i postawy konsumenckie. Bycie „sknerą” zaczyna być powodem do dumy, jest kojarzone z umiejętnością mądrego kupowania. Dlatego trochę prowokujemy i zachęcamy do „smakowania” nowych technologii w najlepszych cenach”. – mówi Daria Perzyna, Marketing Manager sieci Saturn.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...