Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

K2 media tworzy autorskie narzędzie performance marketingu

14Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

K2 Media stworzyła Finansomierz (http://finansomierz.pl/) - swoją własną porównywarkę ubezpieczeń, pożyczek oraz kredytów, dzięki której potencjalny użytkownik bardzo szybko wyszuka najlepsze dla siebie, dostępne na rynku oferty finansowe, a reklamodawca dotrze ze swoimi produktami do najbardziej zainteresowanych nimi osób.

Finansomierz to porównywarka finansowa, w której czas wypełniania danych skrócony jest do minimum. Przy ubezpieczeniach oc/ac wystarczy, że użytkownik wpisze numer rejestracyjny lub VIN swojego samochodu, by Finansomierz samodzielnie rozpoznał auto i zaproponował najkorzystniejsze ubezpieczenie. Przy pożyczkach i kredytach zaś wystarczy, że wpisze kwotę i okres, przez jaki zamierza ją spłacać – by dostać oferty posortowane od najlepszych.

Finansomierz na razie działa w obszarze ubezpieczeń, pożyczek i kredytów (gotówkowych oraz hipotecznych), ale w planach jest rozwijanie go o kolejne kategorie. Poza tym, że jest dużym ułatwieniem dla ludzi zainteresowanych produktami finansowymi, jest jednocześnie efektywną powierzchnią reklamową dla klientów K2 Media i rozszerzeniem kompetencji agencyjnych w zakresie performance marketingu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz