Zamknij
Nowości - Media i marketing

K2 promuje polską edycję kultowego programu MTV

Witold Sokołowski, 2011-11-09 23:22:36

Agencja K2 na zlecenie Viacom International Media Networks w Polsce przygotowała kampanię Out-Of-Home połączoną z działaniami on-line, promującą pierwszą polską edycję kultowego programu „Pimp My Ride” – „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”. Działania potrwają do 20 listopada.


Esencja programu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” kryje się w bagażniku. Moment jego otwierania to najbardziej wyczekiwany fragment programu. Dlatego pomysł na kampanię promującą polską edycję oparto właśnie o bagażnik i jego zawartość. Każdy internauta może osobiście doświadczyć przyjemności otwierania odpicowanego bagażnika i znaleźć tam interaktywną rozrywkę (od gry w ping-pong po lot rakietą). W ten sposób budowane są pozytywne skojarzenia z programem – z zabawą i z niespodzianką.


Druga ważna rzecz to komunikat o tym, że jest to pierwsza w historii polska edycja programu. Dlatego na plakatach umieszczono samochód z otwartym, odpicowanym bagażnikiem, którego kolory układają się w biało-czerwoną flagę, podkreślając w ten sposób, że to zaproszenie do obejrzenia polskiej edycji kultowego programu. Przy tworzeniu grafiki do bilboardów wykorzystano potencjał jaki daje grafika 3D.


Współpraca pomiędzy K2 i  Viacom International Media Networks w Polsce trwa od września 2010 roku. W jej ramach zrealizowano kampanie promocyjne dla programów, emitowanych na kanale MTV Polska: pasm serialowych: „Złanocka w MTV” i „Dziewczyny dają radę” oraz reality show „Polowanie na singla”, a także dla programu emitowanego na antenie Viva Polska - „Łowy Króla Disco”. Ponadto, przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD, opartą o wielokrotnie nagrodzoną aplikację - minisite video: http://experience.mtvnhd.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...