Zamknij
Nowości - Media i marketing

K2 promuje polską edycję kultowego programu MTV

Witold Sokołowski, 2011-11-09 23:22:36

Agencja K2 na zlecenie Viacom International Media Networks w Polsce przygotowała kampanię Out-Of-Home połączoną z działaniami on-line, promującą pierwszą polską edycję kultowego programu „Pimp My Ride” – „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”. Działania potrwają do 20 listopada.


Esencja programu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” kryje się w bagażniku. Moment jego otwierania to najbardziej wyczekiwany fragment programu. Dlatego pomysł na kampanię promującą polską edycję oparto właśnie o bagażnik i jego zawartość. Każdy internauta może osobiście doświadczyć przyjemności otwierania odpicowanego bagażnika i znaleźć tam interaktywną rozrywkę (od gry w ping-pong po lot rakietą). W ten sposób budowane są pozytywne skojarzenia z programem – z zabawą i z niespodzianką.


Druga ważna rzecz to komunikat o tym, że jest to pierwsza w historii polska edycja programu. Dlatego na plakatach umieszczono samochód z otwartym, odpicowanym bagażnikiem, którego kolory układają się w biało-czerwoną flagę, podkreślając w ten sposób, że to zaproszenie do obejrzenia polskiej edycji kultowego programu. Przy tworzeniu grafiki do bilboardów wykorzystano potencjał jaki daje grafika 3D.


Współpraca pomiędzy K2 i  Viacom International Media Networks w Polsce trwa od września 2010 roku. W jej ramach zrealizowano kampanie promocyjne dla programów, emitowanych na kanale MTV Polska: pasm serialowych: „Złanocka w MTV” i „Dziewczyny dają radę” oraz reality show „Polowanie na singla”, a także dla programu emitowanego na antenie Viva Polska - „Łowy Króla Disco”. Ponadto, przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD, opartą o wielokrotnie nagrodzoną aplikację - minisite video: http://experience.mtvnhd.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...