Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Kampania Giganci ściągają do Trójmiasta

Witold Sokołowski, 2016-11-08 16:18:58

Firma Torus, deweloper kompleksu biznesowego Alchemia w Gdańsku zainicjował właśnie kampanię wizerunkową mającą na celu promocję atutów Trójmiasta związanych z jakością życia i rozwojem biznesowym aglomeracji. Na jej potrzeby powstało 5 kreacji – symbolicznych Gigantów oraz ich atrybutów. Działania realizowane są na terenie Krakowa oraz Trójmiasta. Obejmują wykorzystanie kanałów social media, nośników outdoorowych oraz akcji ambientowych.


- Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi środowiska biznesowego, ale także pracowniczego na atuty Trójmiasta. Tutaj dobrze się żyje, świetnie rozwija biznes, a także robi karierę, co dostrzega już coraz więcej firm i osób. Chcemy w niestandardowy sposób podkreślić ogromny potencjał aglomeracji i wysoką jakość życia, które wyróżniają nas na krajowej mapie inwestycyjnej i rynku pracy. W pierwszej odsłonie, nasze działania koncentrować będą się na rynku krakowskim i trójmiejskim. – mówi Monika Brzozowska, kierownik działu marketingu i PR w firmie Torus.


Kampania ruszyła na początku września w Trójmieście oraz Krakowie. Na jej potrzeby stworzonych zostało 5 kreacji – Gigantycznych stworów aktywnych w wirtualnej przestrzeni oraz na krakowskich bilbordach, a także ich fizycznych atrybutów, które pojawią się w charakterystycznych punktach Trójmiasta. Jest to pierwsza tego typu kampania prowadzona w Trójmieście.


Tytułowi Giganci to uosobienia globalnych marek, które dostrzegły potencjał w Trójmieście, otwierając tam swoje oddziały. Przykładem takiej firmy jest State Street Bank – jeden z największych potentatów finansowych na świecie, który kilka miesięcy temu otworzył w Gdańsku swój nowy oddział. Gigantom zostały nadane cechy ludzkie oraz atrybuty związane z pracą w międzynarodowych korporacjach. Przykładem jest gigantyczny kubek kawy, który jeden z Gigantów o imieniu GIPSTER, zostawił przed swoim miejscem pracy - jednym z budynków gdańskiej Alchemii, czy słuchawki Giganta GYMSZARDA, leżące obok kultowego, trójmiejskiego centrum kultury Żak. Inny z Gigantów - GIGLO, reprezentuje brać studencką, która niebawem zasili szeregi kadrowe trójmiejskich firm. Jego atrybutem jest ogromna czapka abiturienta, która znalazła swoje miejsce na kampusie Uniwersytetu Gdańskiego. Płeć piękną w rodzinie Gigantów reprezentuje GAGA, która jest miłośniczką podróży, również tych biznesowych. Do niej należy gigantyczny bilet lotniczy, który zostawiła po sobie na Lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Poczynania całej, pięcioosobowej rodziny Gigantów można śledzić na ich profilach na facebooku oraz Instagramie.


Kampania jest prowadzona dwutorowo: w social media oraz na nośnikach outdoor’owych. Pierwszym etapem jej realizacji było stworzenie profili osobowych Gigantów na Facebooku, dzięki którym mogą one wchodzić w interakcje z odbiorcami. Postępy kampanii można obserwować również na profilu na Instagramie. Drugi etap, to działania outdoorowe, z jednej strony bilbordy z wizerunkami Gigantów, które pojawiły się w różnych miejscach Krakowa, a z drugiej ambient w postaci gigantycznych atrybutów, które fizycznie umiejscowione są w istotnych punktach Trójmiasta. Działania w pierwszym etapie kampanii zaplanowane są do końca roku, a organizatorzy już zapowiadają, że zamierzają zaskoczyć kolejnymi ciekawymi odsłonami w przyszłym roku. Kampania wspiera także promocję trzeciego etapu budowy biurowca Alchemia – budynku Argon, który zostanie oddany do użytku pod koniec przyszłego roku.


Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada jej inicjator, firma TORUS. Kreację dostarcza firma TOFU Studio, a za social media odpowiada Social Brand. Wspomagająco realizowane są działania w mediach, których celem jest zwrócenie uwagi na rozwój rynku biurowego oraz sektora nowoczesnych usługi biznesowych w Trójmieście, a za działania te odpowiada firma Around Brand Consulting. Ponadto do współpracy nad projektem organizatorzy zaprosili Uniwersytet Gdański, Lotnisko im. Lecha Wałęsy w Gdańsku oraz klub Żak.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...