Zamknij
Nowości - AGD

Kampania "Mamy kota na punkcie mleka"

Witold Sokołowski, 2011-11-17 15:55:41

Kampania "Mamy kota na punkcie mleka"

Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zakończyły postępowanie konkursowe dotyczące przygotowania i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz mleka i wybranych produktów mleczarskich. Najwyżej sklasyfikowana została oferta przedstawiona przez konsorcjum Ecorys oraz M&CC.


Trzyletnia kampania o wartości ponad 2,4 mln euro netto będzie miała zasięg ogólnopolski. Jej celem jest edukacja na temat wartości odżywczych mleka i przetworów, wzmocnienie pozytywnego wizerunku oraz zwiększanie konsumpcji mleka, jogurtów oraz serów żółtych w Polsce.


Kampania zainicjowana przez Polską Izbę Mleka oraz PFHBiPM ubiega się o dofinansowanie ze środków RP i UE w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej „Wsparcie działań promocyjno-informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Start programu przewidziany jest, po uzyskaniu dofinansowania UE, we wrześniu 2012.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...