Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Kampania Mobilvi dla przewodników Berlitz

05Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Mobilvi, Berlitz, AppToGo

Mobilvi realizuje kampanię reklamową w mobilnym internecie dla wydawnictwa Berlitz. Celem jest promocja aplikacji - przewodnika AppToGo, zbudowanej na platformie iOS (iPhone, iPad). Reklamy są emitowane w mobilnych serwisach polskich wydawców sieci Mobilvi i będą wyświetlane wyłącznie na ekranach iPhonów.

Nośnikiem kampanii są między innymi mobilne witryny dzienników grupy Polskapresse, strona poświęcona piłce nożnej iGol.pl, aplikacje PAP (FOTO PUZZLE – PAP & EPA i 2012-Euro), a także Ling.pl, Biznesatlas.pl, Demotywatory, Polskie Radio, iKwejk, iLeksyka Lite, Kalkulator Odsetkowy, Kozaczek, Polska Stacja.

Mobilvi w kampanii AppToGo wykorzystuje najnowsze metody precyzyjnego targetowania. Dzięki zastosowanej technologii reklamy są emitowane tylko do wybranej grupy odbiorców, jaką są właściciele iPhonów. Kampania jest realizowana w modelu CPC (Cost Per Click), czyli reklamodawca płaci za kliknięcie w banner reklamowy i przekierowanie użytkownika do strony docelowej, gdzie może zapoznać się z przewodnikami AppToGo. Autorem kreacji oraz landing page jest firma Mobilvi.

AppToGo stworzona przez wydawnictwo Berlitz i firmę INFOR IT to pierwsza polska mobilna aplikacja zrobiona z myślą o osobach ceniących międzynarodowe podróże. Przewodnik pomaga poruszać się po pięciu europejskich stolicach: Barcelonie, Londynie, Paryżu, Rzymie i Berlinie. Dzięki lokalizacji GPS w każdej chwili można określić swoje położenie w stosunku do szukanego obiektu i sprawdzić, w jakim kierunku należy iść, by tam trafić. Oprócz standardowych informacji o najważniejszych obiektach i atrakcjach turystycznych, do programu dodane zostały także rozmówki audio pomagające porozumiewać się w obcych językach.

 


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.