Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Kampania Mobilvi dla przewodników Berlitz

05Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Mobilvi, Berlitz, AppToGo

Mobilvi realizuje kampanię reklamową w mobilnym internecie dla wydawnictwa Berlitz. Celem jest promocja aplikacji - przewodnika AppToGo, zbudowanej na platformie iOS (iPhone, iPad). Reklamy są emitowane w mobilnych serwisach polskich wydawców sieci Mobilvi i będą wyświetlane wyłącznie na ekranach iPhonów.

Nośnikiem kampanii są między innymi mobilne witryny dzienników grupy Polskapresse, strona poświęcona piłce nożnej iGol.pl, aplikacje PAP (FOTO PUZZLE – PAP & EPA i 2012-Euro), a także Ling.pl, Biznesatlas.pl, Demotywatory, Polskie Radio, iKwejk, iLeksyka Lite, Kalkulator Odsetkowy, Kozaczek, Polska Stacja.

Mobilvi w kampanii AppToGo wykorzystuje najnowsze metody precyzyjnego targetowania. Dzięki zastosowanej technologii reklamy są emitowane tylko do wybranej grupy odbiorców, jaką są właściciele iPhonów. Kampania jest realizowana w modelu CPC (Cost Per Click), czyli reklamodawca płaci za kliknięcie w banner reklamowy i przekierowanie użytkownika do strony docelowej, gdzie może zapoznać się z przewodnikami AppToGo. Autorem kreacji oraz landing page jest firma Mobilvi.

AppToGo stworzona przez wydawnictwo Berlitz i firmę INFOR IT to pierwsza polska mobilna aplikacja zrobiona z myślą o osobach ceniących międzynarodowe podróże. Przewodnik pomaga poruszać się po pięciu europejskich stolicach: Barcelonie, Londynie, Paryżu, Rzymie i Berlinie. Dzięki lokalizacji GPS w każdej chwili można określić swoje położenie w stosunku do szukanego obiektu i sprawdzić, w jakim kierunku należy iść, by tam trafić. Oprócz standardowych informacji o najważniejszych obiektach i atrakcjach turystycznych, do programu dodane zostały także rozmówki audio pomagające porozumiewać się w obcych językach.

 


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.