Zamknij
Nowości - AGD

Kampania piekarników firmy Samsung

Witold Sokołowski, 2014-06-16 13:00:26

Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa firmy Samsung. Promowane będą piekarniki z technologią Dual Cook, w których można jednocześnie piec dwie zupełnie różne potrawy.


Od 9 czerwca prowadzona będzie kampania prasowa w magazynach kulinarnych (Kuchnia, Kukbuk, Moje Gotowanie, Food&Friends, Smak) oraz prasie wnętrzarskiej (Cztery Kąty, Dom&Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Elle Deco, Villa).


Planowana jest również akcja w internecie na portalach zasięgowych (onet.pl), wnętrzarskich i kulinarnych (czterykaty.pl, e-mieszkanie.pl, gotujmy.pl, ugotuj.to, domosfera.pl) oraz w wyszukiwarkach (Google). Reklamy pojawią się też na stronach partnerów i w urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety). Kampania będzie miała dedykowaną stronę internetową, którą znajdziemy pod adresem: www.dualcook.samsung.pl. Natomiast w serwisie Facebook pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można zaplanować posiłek. Wystarczy, że wybierzemy intersujące nas składniki, a po chwili otrzymamy przepisy na dania.


Kampania będzie też widoczna w punktach sprzedaży - materiały informacyjne pojawią się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz piekarników.


Promocja tej technologii planowana jest także w warszawskiej szkole gotowania dla dzieci Little Chef. Samsung jest partnerem technologicznym szkoły – Little Chef jest w pełni wyposażony w produkty Samsung. Planowane są cykliczne spotkania z dziennikarzami, eventy, pokazy gotowania i inne formy komunikacji pokazujące możliwości najnowszych piekarników.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...