Zamknij
Nowości - AGD

Kampania pralek Bosch VarioPerfect z systemem i-DOS

Witold Sokołowski, 2016-11-04 18:28:15

Kampania pralek Bosch VarioPerfect z systemem i-DOS

Ruszyła kampania pralek Bosch VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS. Działania promujące zakładają obecność w TV, Internecie, prasie, komunikację w mediach społecznościowych i aktywności PR.


Do 27 listopada potrwa emisja spotu reklamującego nowe pralki Bosch VarioPerfect z systemem automatycznego dozowania i-DOS. Spoty 15- i 30-sekundowe emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto, kampanię wspierać będzie również obecność w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i podróżniczej. Do grudnia zaś potrwa kampania internetowa, zakładająca obecność na ponad 80 portalach tematycznych, bannery na największych portalach ogólnopolskich, jak również działania z zakresu eCommerce. Komunikację wspierać będą także konkursy i posty na Facebooku Bosch Home oraz aktywności PR i materiały POS w postaci naklejek i broszur wyjaśniających działanie systemu i-DOS.


Kampanię przygotowali:



  • spot TV: PrimeMovers Ltd. 

  • materiały POS: Level

  • kampania internetowa: ACR Media House Sp. z o.o.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...