Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Kampania promocyjna "Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne"

Witold Sokołowski, 2014-07-02 23:39:00

Kampania promocyjna "Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne"

Kultura wysoka intryguje i potrafi zafascynować odbiorców swoją różnorodnością. To główne przesłanie kampanii promocyjnej „Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne”, zachęcającej do poznania bogatych smaków wydarzeń artystycznych, cyklicznie odbywających się na terenie regionu. Działania są realizowane na zlecenie Województwa Kujawsko–Pomorskiego przez konsorcjum ECORYS Polska i Trzy drugie.


Jak wynika z badań, tylko około 27% Polaków interesuje się kulturą, a aż 43% badanych deklaruje, że tego typu zagadnienia w ogóle ich nie zajmują. - Na terenie naszego województwa od lat odbywają się rozpoznawalne na świecie wydarzenia teatralne i muzyczne. Chcielibyśmy wzmocnić ich marki w świadomości zarówno mieszkańców, jak i turystów, którzy licznie nas odwiedzają – mówi Jerzy Janczarski, Dyrektor Departamentu Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu. Kampania dotyczyć będzie m.in. promocji Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego „Kontakt”, Bydgoskiego Festiwalu Muzycznego, Bydgoskiego Festiwalu Operowego, Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. F. Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni oraz Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. I. Paderewskiego w Bydgoszczy. - Mamy nadzieję, że wieść o naszej bogatej ofercie kulturalnej dotrze do miłośników kultury, ale także pobudzi apetyt na jej poznanie wśród dotychczasowych nieprzekonanych – dodaje Jerzy Janczarski.


Kampania potrwa od 30 czerwca do 15 listopada 2014 r. Główny kanał komunikacji, dedykowany portal www.menukulturalne.kujawsko-pomorskie.pl, zostanie uruchomiony 21 lipca 2014 r. Będzie można tam znaleźć opis wydarzeń wchodzących w skład „Kujawsko-Pomorskiego Menu Kulturalnego”, przyjazną wyszukiwarkę, a także kalendarz ważniejszych imprez organizowanych przez instytucje kultury biorące udział w projekcie. Oprócz portalu, powstaną mapy atrakcji turystycznych z uwzględnieniem przedsięwzięć teatralnych i muzycznych, a jesienią zostaną wyemitowane spoty telewizyjne i radiowe. Informacje o „Kujawsko-Pomorskim Menu Kulturalnym” trafią również w postaci reklamy outdoor do wszystkich miast wojewódzkich w Polsce oraz Włocławka, Grudziądza i Inowrocławia. Całość będzie wspierana działaniami PR.


- W rozwiązaniach kreatywnych postawiliśmy na oryginalność i odważne podejście do wydawałoby się poważnego tematu, jakim jest kultura wysoka – mówi Aleksandra Michalak z agencji kreatywnej Trzy drugie. - Dzięki lekkości, humorowi i zaskakującym rozwiązaniom, mamy nadzieję, że więcej osób odkryje, iż sztuka jest atrakcyjną formą spędzania czasu na co dzień i podczas urlopu – dodaje Aleksandra Michalak. Budżet działań wynosi 369 148 brutto.


Kampania jest finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 – 2013 oraz ze środków Województwa Kujawsko – Pomorskiego.


Źródło: Badanie Sponsoring Monitor 2012/2013 - Zainteresowanie kulturą, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAPI, na reprezentatywnej próba 1808. Polaków w wieku 15-65 lat.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...