Zamknij
Nowości - AGD

Kampania promocyjna żelazek marki Bosch

Witold Sokołowski, 2014-03-18 16:54:47

Ruszyła kampania promocyjna żelazek marki Bosch. Głównymi elementami przygotowanych działań jest spot TV i specjalna promocja konsumencka. Akcję wspiera obecność w kilkunastu tytułach prasowych i w Internecie.


Emitowany od 14.03 spot telewizyjny prezentuje wyjątkowy efekt prasowania nowym żelazkiem Bosch z generatorem pary. Dzięki niezwykle silnemu wyrzutowi pary bohater spotu zaprasowuje spektakularnego pawia z origami. Reklama obecna jest w kanałach głównych: TVP oraz Polsat i tematycznych, a także w telewizji internetowej ipla i TVN player. Spot uzupełniony jest o specjalną dokrętkę nt. promocji, która dotyczy żelazek, stacji pary, jak również odkurzaczy marki Bosch. Promocja obejmuje zwrot podatku VAT przy zakupie wymienionych sprzętów. By z niej skorzystać wystarczy zarejestrować swój zakup na stronie www.odkurzacze-bosch.pl lub www.zelazka-bosch.pl.


Przygotowane działania wspiera silna kampania prasowa w kilkunastu popularnych tytułach prasowych (kobiecych, poradnikowych, lifestyle’owych i wnętrzarskich), a także kampania w Internecie: na wybranych portalach, porównywarkach cenowych oraz u partnerów handlowych. W mediach społecznościowych prowadzone są konkursy i akcje kierowane do blogerów. W punktach sprzedaży widoczne są nalepki i ulotki, a także zawieszki informujące o najważniejszych funkcjach żelazek i odkurzaczy marki Bosch.


Kreacja mPOS – 3 M projekt na podstawie koncepcji hiszpańskiej agencji Remo. Zakup mediów – telewizja: OMD, Internet: Insignia, działania społecznościowe Mediacom i Faceaddicted, prasa: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Kreacja spotu – agencja hiszpańska Remo.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...