Zamknij
Nowości - RTV

Kampania promująca bezpieczne korzystanie z telefonu komórkowego

Witold Sokołowski, 2009-07-28 21:42:00

Już od 28 lipca rozpoczyna się kampania reklamowa realizowana wspólnie przez CenterNet i AdNet. Kampania została przygotowana na potrzeby akcji społecznej Moja Pierwsza Komórka, która uczy jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego. Celem kampanii jest przypomnienie wakacyjnego poradnika – mówiącego o najważniejszych zasadach używania telefonu komórkowego przez dzieci podczas wakacji.


Grupą docelową są rodzice i opiekunowie, których dzieci po raz pierwszy wyjeżdżają lub niedługo będą wyjeżdżać na kolonię lub obóz wakacyjny. Kampania ma za zadanie docierać do rodziców i opiekunów. Innowacją kampanii jest przygotowanie przekazów dla osób reagujących emocjonalnie jak i tych, do których przemawiają racjonalne argumenty.


W kampanii wykorzystano dwie linie kreatywne, z których jedna jest przekazem zbudowanym na pozytywnych emocjach. Sugeruje, że wakacje to czas odpoczynku, a telefon w tym przypadku daje dodatkowe poczucie spokoju. Druga linia kreacyjna przypomina o zagrożeniach czekających na dzieci podczas wakacji, a telefon komórkowy jest sposobem na unikanie tych zagrożeń. W kampanii wykorzystano skyscrapery i billboardy.


Kampania trwa od 28 lipca do 15 sierpnia. Dzięki wykorzystaniu przez sieć reklamową Ad.net technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, bannery pojawią się tylko użytkownikom o sprecyzowanym profilu, rodzicom dzieci w wieku 8-10 lat.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...

BLIK - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodziny

Ponad 10 milionów transakcji i prawie 3,5 miliona użytkowników - to bilans dwóch lat funkcjonowania BLIKA, ...

Buty Merrell promują się na Discovery Channel

Od 24 października na kanale Discovery Channel można oglądać specjalny premium spot przygotowany przez zespół Discovery ...