Zamknij
Nowości - RTV

Kampania promująca bezpieczne korzystanie z telefonu komórkowego

Witold Sokołowski, 2009-07-28 21:42:00

Już od 28 lipca rozpoczyna się kampania reklamowa realizowana wspólnie przez CenterNet i AdNet. Kampania została przygotowana na potrzeby akcji społecznej Moja Pierwsza Komórka, która uczy jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego. Celem kampanii jest przypomnienie wakacyjnego poradnika – mówiącego o najważniejszych zasadach używania telefonu komórkowego przez dzieci podczas wakacji.


Grupą docelową są rodzice i opiekunowie, których dzieci po raz pierwszy wyjeżdżają lub niedługo będą wyjeżdżać na kolonię lub obóz wakacyjny. Kampania ma za zadanie docierać do rodziców i opiekunów. Innowacją kampanii jest przygotowanie przekazów dla osób reagujących emocjonalnie jak i tych, do których przemawiają racjonalne argumenty.


W kampanii wykorzystano dwie linie kreatywne, z których jedna jest przekazem zbudowanym na pozytywnych emocjach. Sugeruje, że wakacje to czas odpoczynku, a telefon w tym przypadku daje dodatkowe poczucie spokoju. Druga linia kreacyjna przypomina o zagrożeniach czekających na dzieci podczas wakacji, a telefon komórkowy jest sposobem na unikanie tych zagrożeń. W kampanii wykorzystano skyscrapery i billboardy.


Kampania trwa od 28 lipca do 15 sierpnia. Dzięki wykorzystaniu przez sieć reklamową Ad.net technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, bannery pojawią się tylko użytkownikom o sprecyzowanym profilu, rodzicom dzieci w wieku 8-10 lat.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Firmowy wyjazd integracyjny – przyjemność czy obowiązek?

Ponad 60% pracowników traktuje firmowe wyjazdy integracyjne jako przyjemność - wynika z badania przeprowadzonego przez portal ...

Kampania promująca ofertę dla rynku SOHO w T-Mobile

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje ...

Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...