Zamknij
Nowości - Życie i styl

Kampania promująca buty Reebok EasyTone

Witold Sokołowski, 2010-04-11 21:39:22

W kwietniu rusza kampania marki Reebok promująca buty EasyTone w Polsce. Buty EasyTone zyskały status najlepiej sprzedających się damskich butów sportowych w USA, Japonii i Skandynawii.


Pierwszy etap działań komunikacyjnych w Polsce obejmie kampanię outdoorową w 8 największych miastach w Polsce, kampanię prasową w miesięcznikach (m.in. Joy, Cosmopolitan, Shape) oraz działania in-store. Dodatkowo kampania będzie wsparta niestandardowymi działaniami interaktywnymi oraz specjalnymi akcjami ambientowymi w 20 wybranych centrach handlowych w Polsce. W ramach działań internetowych zaplanowano m.in. zbudowanie kobiecej społeczności wokół butów EasyTone na serwisie Onet.pl, kampanię video oraz działania wirusowe na kanale You Tube.


Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat butów EasyTone w grupie docelowej kobiet w wieku 20-35 lat z miast, które poszukują w sporcie zabawy i dobrego samopoczucia, ale nie mają wystarczająco dużo czasu, aby regularnie trenować. Dodatkowo, poprzez kampanię Reebok chce wzmocnić swój wizerunek, jako marki kobiecej, aktywnej i innowacyjnej. Kluczowym elementem scalającym wszystkie kanały komunikacji będzie strona www.reebok/easytone.


Kreacja materiałów reklamowych przygotowywana jest centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR i ePR są koordynowane przez ARBOvision Warszawa.


Reerun.pl - pod takim adresem ruszył internetowy sklep biegowy Reeboka. Na największych imprezach biegowych w kraju obecny będzie mobilny sklep biegowy z produktami marki Reebok. Każdy będzie mógł zrobić tam zakupy po promocyjnych cenach oraz spotkać się z ekspertami Reeboka - czołowymi trenerami i biegaczami w kraju. Terminy i lokalizacje, w których będzie można odwiedzić mobilny sklep Reeboka dostępne będą na stronie www.reerun.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...