Zamknij
Nowości - AGD

Kampania promująca zmywarki Bosch

Witold Sokołowski, 2016-11-24 17:35:05

Najważniejszym elementem kampanii jest konkurs, w którym do wygrania pozostaje 25 nagród w postaci zwrotu wartości zakupu nowej zmywarki Bosch. Akcji towarzyszy również promocja konsumencka, a także działania z zakresu eCommerce, komunikacji w Internecie i aktywności PR.


Kampania poświęcona zmywarkom Bosch wyposażonym w nowe funkcje: PerfectDry, Silence, GlassCare i Machine Care, potrwa do końca grudnia i ma na celu obalenie mitów związanych z brakiem miejsca na zmywarkę, jak również przedstawienie nowych rozwiązań technologicznych proponowanych przez markę Bosch. Jej głównym elementem jest konkurs, w którym, by wygrać zwrot wartości zakupu nowej zmywarki, konsumenci muszą odpowiedzieć na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?”. W czasie jego trwania będzie można również skorzystać z promocji i odebrać zapas środków czyszczących Finish Quantum Lemon. Ogłoszony konkurs promowany będzie głównie w ramach silnej kampanii on-line, dedykowanej stronie www.eksperci-od-zmywarek.pl, jak również poprzez komunikację w mediach społecznościowych, materiały POS i działania eCommerce. Komunikację dotyczącą nowych funkcji w zmywarkach uzupełniać będą także specjalne broszury informacyjne i filmy produktowe.


Regulamin konkursu oraz szczegóły dotyczące akcji promocyjnej znajdują się na stronie www.eksperci-od-zmywarek.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...