Zamknij
Nowości - Auto-moto

Kampania reklamowa nowego modelu Toyoty RAV4

Witold Sokołowski, 2004-03-19 00:00:00

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej dla nowego modelu Toyoty RAV4 - kampanię wizerunkową. Jej najistotniejszy element to 30 – sekundowy film pt. „Wentyl", którego akcja rozgrywa się w mieście. Bohaterem jest młody mężczyzna, który niekonwencjonalnie reaguje na trudne sytuacje, w jakich się znajduje. Zamiast stać w korku ulicznym, młody człowiek radzi sobie po swojemu: spuszcza z niego powietrze poprzez wentyl. Przesłanie całej akcji wzmacnia hasło kampanii „Nowa Toyota RAV4 –Schematy": nowy model Toyoty to samochód niebanalny, nietypowy – tak jak i każdy jego właściciel. Adresatami kampanii są młodzi, aktywni mieszkańcy dużych miast, zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Są niebanalni, chętnie manifestują swoją niezależność i wyjątkowość.

Reklama telewizyjna ukaże się w stacjach zarówno ogólnopolskich (TVN, TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych (TVN 24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery, Fashion TV, Canal +, MTV Classic), które zapewniają skuteczne dotarcie do najbardziej interesującej grupy docelowej.

Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi Poland działania reklamowe składają się z dwóch części. Pierwszy etap kampanii polegał na organizowaniu u dealerów Toyoty Dni Otwartych RAV4. Przez cztery soboty karnawału (od 31 stycznia do 21 lutego) każdy mógł przyjść i poznać nowy model RAV4. Ci, którzy odbyli jazdę próbną nową Toyotą RAV4 dostali specjalny prezent – płytę z muzyką karnawałową wydaną specjalnie na tę okazję przy współpracy z Universal Music Polska.

Za stronę kreatywną przedsięwzięcia odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...