Zamknij
Nowości - Auto-moto

Kampania reklamowa nowego modelu Toyoty RAV4

Witold Sokołowski, 2004-03-19 00:00:00

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej dla nowego modelu Toyoty RAV4 - kampanię wizerunkową. Jej najistotniejszy element to 30 – sekundowy film pt. „Wentyl", którego akcja rozgrywa się w mieście. Bohaterem jest młody mężczyzna, który niekonwencjonalnie reaguje na trudne sytuacje, w jakich się znajduje. Zamiast stać w korku ulicznym, młody człowiek radzi sobie po swojemu: spuszcza z niego powietrze poprzez wentyl. Przesłanie całej akcji wzmacnia hasło kampanii „Nowa Toyota RAV4 –Schematy": nowy model Toyoty to samochód niebanalny, nietypowy – tak jak i każdy jego właściciel. Adresatami kampanii są młodzi, aktywni mieszkańcy dużych miast, zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Są niebanalni, chętnie manifestują swoją niezależność i wyjątkowość.

Reklama telewizyjna ukaże się w stacjach zarówno ogólnopolskich (TVN, TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych (TVN 24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery, Fashion TV, Canal +, MTV Classic), które zapewniają skuteczne dotarcie do najbardziej interesującej grupy docelowej.

Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi Poland działania reklamowe składają się z dwóch części. Pierwszy etap kampanii polegał na organizowaniu u dealerów Toyoty Dni Otwartych RAV4. Przez cztery soboty karnawału (od 31 stycznia do 21 lutego) każdy mógł przyjść i poznać nowy model RAV4. Ci, którzy odbyli jazdę próbną nową Toyotą RAV4 dostali specjalny prezent – płytę z muzyką karnawałową wydaną specjalnie na tę okazję przy współpracy z Universal Music Polska.

Za stronę kreatywną przedsięwzięcia odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...