Zamknij
Nowości - Życie i styl

Kampania reklamowa szwajcarskiej marki zegarków Atlantic

Witold Sokołowski, 2011-11-22 15:06:52

Na początku grudnia 2011 r. rusza nowa kampania reklamowa szwajcarskiej marki zegarków Atlantic. Na plakatach, w prasie, internecie, social media i na billboardach będzie można zobaczyć Krzysztofa Hołowczyca, ambasadora marki Atlantic, oraz promowany zegarek Skipper Chronograf.


Layout reklamy przedstawia mistrza kierownicy widzianego zza szyby jego sportowego auta: Hołowczyc skoncentrowany i zmobilizowany szykuje się do startu w kolejnym rajdzie. To, jakże plastyczne zobrazowanie emocji jest zasługą kunsztu Jacka Poręby, autora zdjęć w tej kampanii oraz jednego z najlepszych polskich fotografów świata mody.


Do tej pory promowany był elegancki model Power Reserve. Layout przedstawiał odzianego w elegancki, dopasowany ciemny garnitur i białą koszulę, wsiadającego do czarnego porsche mistrza kierownicy Krzysztofa Hołowczyca. W tle widniała kultowa dla wszystkich miłośników rajdów ulica Karowa w Warszawie. Ta kompozycja była również zasługą Jacka Poremby. – Claim naszych reklam w dwóch słowach, czyli niezwykle klarownie i czytelnie podkreśla przekaz marketingowy – mówi Jarosław Guzek, brand manager marki Atlantic.


– Chcemy podkreślić, że w ofercie marki Atlantic każdy mężczyzna znajdzie model idealnydla siebie. Od zegarków w bardzo eleganckich i prestiżowych, do tych, o mocno sportowym desig’nie. Niezmienna jest jednak wyjątkowa dusza Atlantica, która jest obecna w każdym z naszych zegarków, niezależnie od jego stylizacji.


Zakupem mediów oraz przygotowaniem całej kampanii reklamowej zajęła się firma Media Inn. Działania marketingowe uzupełniają działania wizerunkowe, które prowadzi agencja public relations Kuźnia PR.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...