Zamknij
Nowości - AGD

Kampania sponsoringowa mrożonek Felco

Witold Sokołowski, 2007-02-06 00:02:00

1 lutego br. ruszyła telewizyjna kampania sponsoringowa wspierająca wprowadzenie na rynek najnowszej linii mrożonek Felco. Działania ATL zaplanowane przez firmę Globus Polska, producenta mrożonek Felco, potrwają do 15 marca br.

Obejmują one przede wszystkim emisję krótkich spotów sponsorskich w wybranych kanałach telewizyjnych. Ośmiosekundowe filmy prezentują mrożonkę fit MIX BROKUŁOWY – jeden z trzech nowych produktów Felco. Kampania skierowana jest do dbających o zdrowie i figurę kobiet w wieku 18-45 lat. Spoty zobaczyć można na antenach stacji TVN i Polsat, w trakcie emisji najpopularniejszych seriali i programów, tj.: Niania, Na Wspólnej, Pierwsza miłość, Rozmowy w toku.


Równolegle do kampanii sponsoringowej w telewizji realizowane będą inne działania marketingowe. W miesiącach luty – kwiecień 2007 r. w wybranych sklepach na terenie całego kraju trwać będą degustacje produktów fit MIX BROKUŁOWY, fit MIX MARCHWIOWY oraz fit MIX FASOLOWY. Będą im towarzyszyć atrakcyjne materiały POS. W najbliższym czasie planowane są także konkursy dla konsumentów w prasie kolorowej i regionalnej.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...