Zamknij
Nowości - Auto-moto

Kampania Toyoty Corolli Verso

Witold Sokołowski, 2004-10-23 00:58:00

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczyna kolejny etap kampanii Toyoty Corolli Verso, tym razem informujący o możliwości odliczenia 22% VAT. Kampania podkreśla kolejną zaletę modelu. Homologacja ciężarowa Corolli Verso pozwala na przewóz pięciu pasażerów. Różni się tym samym od oferty konkurentów , którzy proponują klientom homologację ciężarową lecz z możliwością przewozu jedynie 4 osób.

Toyota Corolla Verso należy do prężnie rozwijającego się w Polsce segmentu MPV. Najbliższymi konkurentami w tym segmencie są: Ranault Grand Scenic, Opel Zafira, Citroen Xsara Picasso, Ford C-max. Grupą docelową kampanii Saatchi & Saatchi są niezależni, dynamiczni, młodzi ludzie, którzy są już rodzicami, lub planują założenie rodziny. Samochód z tego segmentu jest im potrzebny ze względu na aktywny i mobilny tryb życia. Decydują się na Toyotę Corollę Verso, ponieważ takie auto umożliwia przewóz dużego bagażu lub większej liczby osób.

Strategia mediowa kampanii bazuje na wykorzystaniu trzech wybranych mediów informacyjnych: radia, prasy oraz Internetu. Działania w radiu zostaną przeprowadzone we współpracy z RMF FM, Radiem Zet oraz PR-3. Kampania prasowa wykorzystuje tytuły informacyjno-opiniotwórcze czytane przez osoby, które prowadzą działalność gospodarczą: Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Polityka, Newsweek. Witryny internetowe wybierano kierując się podobnym kryterium. Przekaz kampanii trafił do: Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Newsweek.pl, Wprost.pl, Polityka.pl.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Saatchii & Saatchii. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...