Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Kampania wspierająca Orange Kino Letnie

Witold Sokołowski, 2010-07-01 16:34:04

Kolejna edycja projektu Orange Kino Letnie rusza 1 lipca br. W ramach akcji, turyści w Sopocie i Zakopanem, przez dwa wakacyjne miesiące będą mieli możliwość uczestniczenia w największym plenerowym kinie w Europie. Wydarzenie jest też aktywnie wspierane działaniami ATL, BTL i w mediach społecznościowych.


Filmy wyświetlane będą na ekranach AirScreen o powierzchni projekcyjnej 12x6 metrów. Turyści kinomani, w kursujących codziennie na trasie Sopot – Zakopane pociągach filmowych będą mogli obejrzeć specjalnie przygotowane filmy. Oba tabory na trasie dwóch letnich stolic Polski nazywają się „Orange Kino Letnie” i ta nazwa funkcjonuje także w rozkładach jazdy pociągów PKP. Matką chrzestną wagonów filmowych została aktorka Katarzyna Figura. Orange Kino Letnie zainaugurują uroczyste Gale otwarcia, które odbędą się 1 lipca jednocześnie w Sopocie i Zakopanem.


Trwa już ogólnopolska kampania reklamowa, oparta na szerokich działaniach ATL i BTL. Jej częścią jest kampania plakatowa (Trójmiasto i Zakopane) i outdoorowa (okręg trójmiejski, mazowiecki i małopolski) oraz kampania reklamowa w mediach patronackich (Radio Zet, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, TVN). Działania promocyjne można zobaczyć w Punktach Informacji Turystycznej w Sopocie i Zakopanem oraz 150 salonach sieci Empik na terenie całej Polski. Elementem kampanii są też niestandardowe formy promocji na terenie miast patronackich, m.in. obrandowane drewniane Fotele Kinowe czy flagi na latarniach miejskich. Kampania obejmuje też 1200 wybranych bankomatów sieci Euronet.


Orange Kino Letnie jest obecne w mediach społecznościowych. Projekt posiada swoje profile w serwisach: Facebook, Nasza-Klasa, MySpacei YouTube i Grono. Działania w Internecie obejmują ponadto współpracę z serwisami lokalnymi i ogólnopolskimi.Wszelkie dodatkowe informacje nt. Orange Kino Letnie dostępne są na stronie głównej: www.orangekinoletnie.wp.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. darek kowal   2010-07-02 12:17:17

    W sumie to mnie ciekawi co jeszcze Orange wymysli. Bo chyba zadna inna firma w kraju nie prowadzi tak wielu rzeczy naraz. Kino letnie, OWF, srody, loteria, reprezentacja. Bardzo aktywne wizerunkowe dzialania.

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...