Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Klienci w reklamach Parku Handlowego Matarnia

Witold Sokołowski, 2013-09-23 22:19:41

Klienci w reklamach Parku Handlowego Matarnia

Klientka na billboardach Parku Handlowego Matarnia? To niestandardowy pomysł na jesienną kampanię, która już z początkiem października rusza pod hasłem „Tak, jak lubię”. Promująca gdańskie centrum Anita Mazurkiewicz została wyłoniona w konkursie organizowanym w serwisie Facebook.


Wiele osób pragnie wziąć udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, aby choć przez chwilę poczuć się jak prawdziwa gwiazda. Park Handlowy Matarnia umożliwił realizację marzeń mieszkańcom Trójmiasta, organizując w serwisie Facebook drugą edycję konkursu „Pokaż swój styl”. Mógł w nim uczestniczyć każdy, kto lubi bawić się modą, a przed obiektywem aparatu czuje się jak ryba w wodzie. Tym razem do bitwy na stroje i pozy zostali zaproszeni także panowie.


- Na billboardach możemy zazwyczaj zobaczyć znane osoby - supermodeli, aktorów czy piosenkarzy. My postanowiliśmy wyłonić twarz kampanii promocyjnej spośród naszych klientów, organizując konkurs skierowany do tych, którzy lubią modę, ale traktują ją z przymrużeniem oka - mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. - Pierwsza edycja akcji cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego zdecydowaliśmy się na nią po raz drugi. Frekwencja dopisała i tym razem – dodaje.


Autorzy najlepszych zgłoszeń zostali zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, podczas których wyłoniono zwyciężczynię konkursu, Anitę Mazurkiewicz. Laureatka mogła się wykazać przed obiektywem aparatu w strojach przygotowanych przez Dorotę Florek, stylistkę Parku Handlowego Matarnia. Zdjęcia Anity pojawią się na billboardach, w reklamach prasowych i internetowych, promujących jesienne kolekcje dostępne w parku.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...