Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Klub Miłośników Dobrej Herbaty na Facebooku i Youtube

Witold Sokołowski, 2010-07-06 22:18:33

Klub Miłośników Dobrej Herbaty oraz portale Facebook i Youtube to nowe miejsca w sieci, gdzie można spotkać i jeszcze lepiej poznać markę Dilmah oraz zdobyć szeroką wiedzę na temat herbaty.


Już od połowy czerwca można odwiedzać nową witrynę www.klub.dilmah.pl, gdzie znajduje się Klub Miłośników Dobrej Herbaty, który obecny jest także w mediach społecznościowych – posiada swój fan page na portalu Facebook oraz kanał z filmami w serwisie Youtube. Działania w Internecie towarzyszą wprowadzeniu na polski rynek nowej linii 24 czarnych herbat aromatyzowanych Fun Teas.


Stworzenie strony internetowej Klub Miłośników Dobrej Herbaty oraz obecność Klubu w mediach społecznościowych to odpowiedź Dilmah na zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują bezpośredniego kontaktu z osobami o podobnych zainteresowaniach, jak również z samą marką. Głównym zadaniem Klubu Miłośników Dobrej Herbaty jest popularyzowanie w Polsce kultury picia herbaty oraz szerzenie wiedzy o niej, ale także przybliżenie internautom filozofii i wartości, jakimi kieruje się marka Dilmah.


- „Internet staje się obecnie coraz ważniejszym medium – rośnie liczba osób, która traktuje go jako najważniejsze źródło informacji i miejsce wymiany poglądów. Chcieliśmy jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie daje Internet, aby dzielić się naszą pasją i jeszcze lepiej poznać zdanie miłośników herbaty. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć obecność marki Dilmah w Internecie” – mówi Piotr Witomski dyrektor ds. marketingu i rozwoju Gourmet Foods.


Obecnie we współpracy z projektantką Ewą Minge prowadzony jest konkurs „Kreacje Smaku”, który trawa do 31 sierpnia br. Towarzyszy on wprowadzeniu nowej serii czarnych herbat aromatyzowanych Fun Teas. Z tej okazji w Studiu kreacji, dostępnym na stronie internetowej, odwiedzający mogą wirtualnie przećwiczyć ozdabianie szkiców ubiorów autorstwa Ewy Minge, aby następnie przenieść rysunek na kupon konkursowy, dostępny we wszystkich oznakowanych opakowaniach czarnych herbat aromatycznych nowej serii Dilmah. W galerii można również obejrzeć projekty innych użytkowników i porównać ze swoimi pomysłami.


Za kreację i produkcję strony www.klub.dilmah.pl, internetową kampanię reklamową oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Vacaloca. W prowadzeniu działań PR markę Dilmah wspiera agencja Solski Burson-Marsteller.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...